Poslední recenze (10)
Duna: Část druhá (2024)
Druhá DUNA je pro mě stejná NUDA, jako ta první. Vizuál filmu bez debaty super, ale jinak mi to přijde hrozně steriliní. Žádná z postav neuchvátí, nemám důvod komukoliv fandit, emoce z toho necejtím… Z knihami zkušenost nemám, věřím, že svoji slávu nezískaly jen tak, ale tohle filmové zpracování nevnímám jako dobrou reklamu psané předlohy. 3
Kaskadér (2024)
Brutální kravina. Ale kravina přiznaná, svižná, feel good, neodolatelná. Nikterak zajímavý či originální námět je režijně vytažen do výšin filmové zábavy, film si umí udělat srandu sám ze sebe a třešničkou na dortu je hlavní dvojice, která mě donutila dát pět. Přesně takhle by se měla točit popcornová zábava, která podle mě v posledních letech dost upadala (z hlavy vytáhnu John Wick 4 a Argylle: Tajný agent, filmy, na které bych rád zapomněl…) Krásný love letter všem kaskadérům, víc takových filmů do kin!
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
3* jsou možná až moc štědré, ale s popcornem a colou to zas tak nebolelo ;). Asi proto, že nic nového a originálního jsem nečekal a za lístek neplatil (ČSFD projekce), spoustu chyb jsem tomu odpustil. Jen bylo v tom filmu na můj vkus až moc nesympatickejch jedinců…