Recenze (16)
Cesta do fantazie (2001)
Totalni pecka, Spirited Away patří k tomu nejlepšímu co animované filmy mohou nabídnout. Film nadchne děti, ale i dospělé diváky!
Kengan Ašura - Kengan (2019) (epizoda)
Japonskej anime narez v podani Netflixu, co chcete vic vedet?
Vyproštění (2020)
Akční nářez s Thorem, fandové CQC a urban akce si příjdou na své
4 bloky - Série 3 (2019) (série)
Bez muceni priznavam, ze nemecka filmova a serialova produkce mi nikdy nic nerikala. Velka chyba!!! Serial 4 Bloky me chytil od prvniho dilu pod krkem a nepustila me dokud jsem behem 3 dnu nedokoukal vsechny tri serie a i pres necekany uvod treti serie kdy se big boss Tony meni, vse graduje do velkeho finale! Toto je jeden z tech serialu kde budete skutetecne drzet palce zlocincum a prat si aby prisla jeste aspon jedna stejne dobra serie! Vsem pripadnym zajemcum doporucuji zacit v patek prvni serii... a nic si neplanujte na vikend 😃
4 bloky - Série 2 (2018) (série)
Prvni serii jsem zhlt jednim dechem, druha serie pak padla hned druhy den. Cekal jsem ze jak 2 serie bude slabsi ale omyl!!!
4 bloky (2017) (seriál)
Vybornej nemeckej nářez z ulice. Doporucuji
Temný případ (2014) (seriál)
Parada
Hitman: Agent 47 (2015)
Mam rad herni serii Hitman a od filmu jsem mnoho necekal i kdyz se na ne tesim. Dvojka je slabsi jak prvni film, ale je to prijemna, neslozita akcnarna na nudny vecer. Neurazi, ale ani o tom nebudete nadsene vykladat kamaradum. Zalezitos asi spise pro fanousky herni predlohy....
Hanna (2011)
Tak jo, mam rad akcni filmy se spionama a zvraty, ale tohle je fakt blbina. Dokoukal jsem to spise ze zvedavosti. Nicmene na koukani po pulnoci nez se vam bude chtit spat je to ok. Nemusite premyslet a o to asi jde.
Mizerové navždy (2020)
Za me naprosta parada a super zakonceni Mizeru. Vetsinu filmu jsem se smal a jsou tu 2-3 momenty kdy jsem dostal skutecne zachvat smichu. Pro Bad Boys fans povinnost! Je to bezducha akcnarna kde nepotrebujete mozek, ale budete se skvele bavit.