Recenze (163)
Doba ledová (2002)
Jeden z nejlepších (ne-li vůbec nejlepší) animáků! Perfektní zábava, která se neomrzí ani po vícenásobném shlédnutí. 100%
Kdo najde přítele, najde poklad (1981)
Jedna z vůbec nejlepších komedií dua Hill+Spencer, nabitá hláškami, perfektními bitkami a určitě nejulítlejším námětem. 80% "Zjakatum!" :-)
Sudá a lichá (1978)
Společně s Dva poldové a Kdo najde přítele, najde poklad nejlepší film dvojice Spencer, Hill. Spousta vtipů, bitek a sourozenecké "lásky" hýbe tímto dílkem. A kde jinde uvidíte Buda s dudlíkem nebo Terence vystrojeného jako jeptišku? :-) 95% "...a taky trochu pistáciový..."
Vetřelci (1986)
Úžasný horor, který v jistých ohledech předčí i prvního Vetřelce od Ridley Scotta. Vetřelci jsou o poznání akčnější, což jim však neubírá na hutné atmosféře. Již zpočátku visí ve vzduchu, že něco není v pořádku a to peklo, které Cameron mistrovsky rozpoutal na "vetřelčí planetě" člověku až bere dech. Doporučení pro diváka: sledujte v noci a sami :-) 100%
Vetřelec ³ (1992)
Hororové sci-fi drama? Proč ne? David Fincher dokázal po Scottově atmosférickém hororu Vetřelec a Cameronově akčním hororu Vetřelci pojmout Vetřelce 3 zase trochu jinak a za výsledek se rozhodně nemusí stydět. Bezútěšné prostředí trestanecké kolonie je ztvárněno moc pěkně, herci hrají dobře a Vetřelec taky dělá to co umí nejlíp :-) 85%
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Vetřelec: Vzkříšení svým předchůdcům ostudu určitě nedělá. Každý vetřelčí film je něčím jiný než všechny ostatní a jinakost čtverky mi naprosto sedí. K příjemné atmosféře, kvalitním hercům a vždy připraveným vetřelcům přibyli i dobré hlášky. Na rozdíl od ostatních nemám problém ani se závěrečným člověko-větřelčím mutantem a beru ho jako zajímavý nápad. V mém interním žebříčku se toto zpracování řadí o vlas před Vetřelce 3 a je dle mého názoru důstojným zakončením série. 90%
Vetřelec (1979)
Jednoznačně jeden z nejlepších sci-fi hororů všech dob. Skvělé technické zpracování, které ani po třiceti letech neztrácí nic ze své působivosti. Ridley Scott dokázal během celého snímku budovat dechberoucí atmosféru, kterou ještě dotváří výborný hudební doprovod Jerry Goldsmithe. Ještě teď si pamatuji, jak jsem se po prvním promítání (navíc nočním) bál zhasnout...Čistých 100%.
Titanic (1997)
Jeden z nejpřeceňovanějších filmů vůbec. Po technické stránce není moc co vytknout (jako téměř ničemu od Camerona). Film by však měl být hlavně o ději a ten v Titanicu mě prostě neoslovil natolik abych mohl být v rozdávání hvězd štědřejší. 60%
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Bylo to takové veselé, hravé, plné barev, nešikovných postaviček a komických situací...zkrátka tomu nechybělo nic, co by měl obsahovat pěkný dětský film. A tady je asi zakopaný pes. Tohle by přece měli být Hvězdné války a ne blbinka pro caparty! Sorry pane Lucas, ale tohle se opravdu nepovedlo. Podle mě jednoznačně nejhorší díl série. 55%
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Oproti Skryté hrozbě výrazně ubylo dětské rozvernosti. Dokonce i Jar Jara se podařilo usměrnit :-) Naopak se přidalo na akci a i na psychologii postav a ve výsledku je to znát. Klony útočí sice stále nedosahují kvality původní série, ale přesto ukazují, že to pan Lucas s Hvězdnými válkami myslí dobře. 80%