Recenze (1 886)
Vikingové: Valhalla - Série 2 (2023) (série)
Druhá série je překvapivě lepší než první. Děj je nápaditý, prospěly nové končiny v Rusku. Začátek ještě doznívá v lepším průměru, ale druhá polovina se rozjede na plný pecky. Tady je škoda délky jen 8 epizod. Změnou je i vynechání velkých válečných výprav. Děj se zaměřuje na jednotlivé postavy a vytváří napětí ve stylu - "i s malým kašpárkem se dá zahrát velké divadlo". Dobré je, že třetí série je nevyhnutelná.
Nikdo (2021)
Námětem klasika. Aby film dopadnul lépe, mohl Hutch vypadat trochu jinak, než jako suchar. A dále akční scény. Ve spojení s hudbou místy vypadaly komicky a já bych raději vychutnal studené bouchání. Jako celek ovšem dobře natočeno a určitě se jedná o dobrý průměr.
Lesk (2022) (seriál)
Začátek sliboval něco jiného, než co následně servírovali. Slabé, nijaké až hloupé.
Známí neznámí (2021)
Nelíbilo. Herecké "výkony" jsou sice velmi dobré, ale vzhledem k logice děje se to nedá. Normální lidi by po hodině "hru" ukončili a buď se rozešli nebo by pokračovali v původním záměru - oslavit silvestr a nový rok. A ne si vytvářet celý večer a noc stres. Lidi jsou sice debilové, ale tohle by nikdo nenechal zajít tak daleko. A je mi jedno, že je to převzaté.
Láska na špičkách (2021)
Vím, že umění to není, dvakrát originální taky ne. Oceňuji ovšem, že si film nehrál na komedii za každou cenu a nenutil humor silou. Takže co zbylo? Pro mě jen pohoda. Nešlo o děj, jen jsem přijímal obrázky, hudbu, známé postavy. A pak Vica Kerekes. Ta to řídí, ta tu svítí a dávám za ni hvězdu navíc. To se tak dělá, ne? To, že mluví ve filmu chvíli slovensky a chvíli česky jsem si taky všimnul. Ale to Slovenky žijící delší dobu v Česku normálně dělají. A záměrně si vybírají, kdy který jazyk použijí.
Emily in Paris - Season 3 (2022) (série)
Zklamání. Blbka v Paříži působí celou dobu opravdu jako slepice. Co bylo v minulých sériích odlehčeně humorné už takové není. Vypadá to, že co mělo být řečeno, už proběhlo a teď se snaží uplácat nějaký "děj". První díly řeší v rozdělené firmě obraty a stále je jeden a druhý dole. Pořád dokola. A pak najednou klid a jsou zpět "vztahovky". Už jen otravné. Do toho Emily, jejíž blbost už fakt bolí, změnila image: udělala si divnou ofinu a pořídila si obočí od firmy Barum.
Kaleidoskop (2023) (seriál)
Vyzkoušené zlodějské téma, které mohlo být lépe podané. Překvapuje mě, že je to z USA. Tipoval jsem spíš na nějaké Španěly. Místy je to dobré, místy dost dobré a místy naivní, nedotažené nebo bez náboje. Nevěřím, že má každý nějaké jiné pořadí a názvy kapitol podle barev také nemá vůbec žádný význam. Snaha o větší zviditelnění měla být raději zvětšením koulí u seriálu. Lepší průměr. 70%.
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Začne to jako kriminálka, postupně se to přesouvá do něčeho jiného. Je to dobře natočené, bylo to zajímavé a mé nadšení trochu pokazil konec.
Koruna - Série 5 (2022) (série)
Předchozí série byly lepší. Určitě mělo vliv to, že čím hlouběji do historie, tím to bylo zajímavější. Ale pátá série působí povinností naplnit 10 dílů a přitom nepostoupit k dalším, pozdějším událostem. Dost natahované a vycpávané zbytečnými, až nepříslušnými blbinkami.
Vlastizrada (2022) (seriál)
V podstatě jsem dostal to, co jsem očekával. Něco tomu sice chybělo, hlavně v první půlce, ale to bych pak hodnotil výše. Hlavní postava v podání Charlieho Coxe byla vzhledem k jeho funkci dost jeliman. A to ubíralo na prožitku. Zato Olga Kurylenko nezklamala a dost příběh drží. V dané škatulce to není žádná pecka, ale splňuje to daná kritéria a mě to dost bavilo. Vzhledem k menší stopáži se to dalo na jeden zátah. A poslední dvě epizody jsou docela pěkná jízda s nějakým opravdovým překvapením.