Oblíbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Všichni géniové lidstva byli asociální. I Greg House je takový. Ale neuvěřitelně zábavný. Tenhle seriál samozřejmě není prvoplánově komediální, ale Hugh Laurie dokázal dokonale skloubit svou vtipnou stránku s dramatickým scénářem a vytvořil postavu, která nemá chybu. Tenhle seriál jsem hltal mnoho let a stále si ho rád pustím. Skvělé dialogy, dramatické nemoci, velice povedený casting. Z něj bych ocenil hlavně příchod Olivie Wilde. Dala seriálu postavu, který potřeboval k oživení a byla k tomu zatracené sexy :) Dále vztah House a Wilsona či Cuddyové byl vyživován po celou dobu a vygradoval k úžasnému zážitku. A bonus navíc. Skvělý soundtrack, který mi, jakožto mladšímu ročníku, dosti rozšířil znalosti o kvalitní počiny hudebního světa.
Californication (2007)
Tenhle seriál se hodnotí lehce (hlavně první čtyři řady jsou vyloženě na 5*), ale popisuje sakra těžko. Nedá se říct, že je to jen komediální seriál. Je to dramatické, sarkastické, romantické, vtipné a zatracené sexy dílo. Hank Moody je originální kombinací Gregory House a Charlieho Harpera. K tomu přidal zatraceně cool "povolání" a krásnou životní lásku. Ano, seriálem projde stovka více či méně nahých krásných žen. Ale Natasha McElhone je hravě strčí pod sukni a nemusí ukázat vůbec nic. Hank Moody se právem stal mou nejoblíbenější seriálovou postavou. PS: Lou Ashby ve druhé řadě je nejlepší vedlejší postava seriálového pole.. GOD HATES US ALL!!!!
Dva a půl chlapa (2003)
Přátelé (1994)
Temný případ (2014)
Pro mě nejlepší "miniserie" za dlouhá léta. Záměrně nepíšu seriál, protože se ukazuje, že druhá řada bude o něčem jiném. A tak s natěšeností na druhou "řadu" hodnotím pouze první. Za mě naprosto úžasné obsazení, skvělý scénář v dokonalém prostředí. S vykreslením postav si dali práci a je to znát. Oba jsou jiní a přesto stejní. Všemu tomu dává třešničku skvělý soundtrack a kamera. Opravdu skvost, doporučuji