Recenze (692)
Tři barvy: Bílá (1994)
Bílá je přesně ten typ filmu, který v ČR chybí, v rámci kultury mělo podobné ambice Klímovo Čekání na světlo, čekání na tmu, které zapadlo.
Kapsy plné dynamitu (1971)
"Promiň, že tě v těch sračkách nechám samotného"
Smrt samuraje (2011)
Ani ne tak historický jako psychologický film s podstatně upozaděnou stránkou samurajské cti, které je součástí pouze aktem seppuky. Skvělé psychologické drama.
Čest a sláva (1968)
Kdo moc přemejšlí, čůrá zeleně.
Obhájce (2011)
V rámci tvroby posledních několika let jasný nadprůměr. Skvělý scénář, tempo, nápad, charaktery postav a tak bych mohl pokračovat dál. Možná není obhájce na čistých pět, ale čert to vem.
Queen v Budapešti (1987) (koncert)
Tohle bych chtěl zažít tak říkajíc na vlastní kůži.
Česká soda (1993) (seriál)
tschechische Schweine: český soused.... Monika Lewinská je znovu přichuti a opět zneužívá muže. Tentokrát hokejisty Buffala... Kdybychom my chtěli být zajímáví, řekneme, že předseda Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky mé Blechy. Praha. Právě jsme dostali zprávu... MIloš Zeman a Jan Kavan jsou ve při. ... atd.
Doznání (1970)
Doznání.
Důležité je milovat (1975)
Znovu nemám v rámci Zulawskeho tvorby co vytknout: Podobné symboly, pojmy a témata vyvedená v jiné podobě oproti předchozím a budoucím dílům, cílená na svět filmu, umění, také kritiky a prostoru, který umožňuje z jeho vykročení a hledání alternativ.
Mollové tóny Karla Kryla (1992) (TV film)
Malý Velký Muž. "... když hrdost s prasaty se válí na kompostě, v korytě perly jsou a nouze v podhradí, ...."