Recenze (630)
Zbav se svých miláčků (2013)
Beatníci - Ginsberg, Kerouac, Burroughs. Drogy, homosexualita, rebélie proti systému a experimentování všeho druhu. Průměrný film, ale super pomůcka, jak si zapamatovat toto období k maturitě. Ve filmu mě také zaujala střihová sekvence v baru, kdy byly dynamické prostřihy na hud. nástroje a zpěvačku a zpět na obličeje lidí, kteří koverzovali, čímž, s pomocí hudby, scéna gradovala.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Jedním slovem NUDA. Dokoukat film do konce jsem byla schopná jen s častým přetáčením. Scenérie může být hezká, kostýmy promakané a prostředí vymodelované do detailu, ale film stojí na scénáři, na ději a to Hobitovi bohužel schází. Je to celé o ničem. Už když počáteční scéna z hostinou trvala 30 minut, říkala jsem si, že tohle nebude film pro mě. Nejradši bych to sestřihla tak na půlku a ještě nakombinovala s dalšími díly. Po dlouhé době jsem taky sledovala film (bohužel) s českým dabingem. Spíš než velkolepě to vyznělo jako parodie. A nejvíce mě dostávalo, že kdykoli se objevil nějaký nový předmět, tak postavy hned začaly: "Jo, to je tohlecto od támhletoho, co to našel támhle." - Krkolomné popisy, které vše jen zesložiťovaly a přitom neměly žádný zásadní význam → parodie. Možná by to bylo úspěšnější jako výpravný seriál než jako tři 3h filmy.
Hunger Games (2012)
Vezmu to stručně: Děj předpokládaný od začátku do konce. U hlavní hrdinky si nemohu pomoci, ale přišla mi velmi nesympatická. Kamera nic moc, hodně mihotavá. Některé scény jsou přespříliš drastické. Nápad s "arénou smrti" je zajímavý, ale v tomhle provedení ztratil potenciál. Reality show, ve které mohou tvůrci ovlivňovat vše, trochu o ničem. "Diváci" mi připomínali postavičky z Karlíka a továrny na čokoládu, místy zas kreatury z Alenky v říši divů. Slabé - zhlédnout další díly mě opravdu neláká.
Marinka (2012) (amatérský film)
Celkem dobře natočené, ale děj je hrozně vleklý a nudný.
Méďa (2012)
Stupidní pokleslý humor, americká love story plná klišé... animace médi skvělá, ale sama o sobě slabý scénář nezachrání.
Polski film (2012)
Blbost. Po půlhodině vypnuto. Nudné pasáže, bez vtipů, místy až nechutné. Hlavně, že všude všichni kouří. A konec? Pointa? Film vlastně ani žádnou nemá.
Pravdivý příběh Ivety B. (2012) (TV film)
Taková delší barrandovská reportáž.
Projekt X (2012)
Cool movie? Jakože ten obsah? This is what scares me, it is NOT cool. Nechápu, jak se někteří mohou vzhlížet v tomto "kultovním" filmu. Osobně mě spíš děsí realita, že lidé se tomuto typu zábavy chtějí přiblížit. Samozřejmě chápu, že kalba ve filmu byla o hoodně přitažená, ale stejně... Dnešní dream aktivity jsou dost mimo. Plus snad jen za typický party song.
Teď a tady (2012)
Na můj vkus byla Tessa až příliš necitlivá k otci. Děj je očividně velmi předvídatelný a vlastně mi nepřinesl nic nového, žádnou převratnou myšlenku nebo pocit.
Temný rytíř povstal (2012)
Nic moc, už se tam vlastně neobjevují hl. motivační prvky Bruce. Další random antihrdina (maska) + velmi otravná "catwoman", která neustále Batmanovi znepříjemňuje život a on jí z nějakého nepochopitelného důvodu stále pomáhá. Přidejme hrozbu bomby ve městě, smrt našeho hrdiny a nevysvětlené happy endy vyvracející vše, co se ve filmu událo a máme tu zakončení celé triologie. Jednička supr, dvojka nechutná a krutá a trojka obyč film pouze oklikou dohrávající příběh.