Poslední recenze (26)
Včela na mušce (2022) (seriál)
Příjemná oddechovka u které jsem cítil čím dál větší návaly nápětí z toho, jak se všecho Trevorovi boří pod rukama. Konec mě dostal a když tak nad tím přemýšlím, možná si to pustím ještě jednou - nenáročná blbůstka, ale dobře zpracovaná. I když možná by bylo lepší kdyby namísto minisérie vznikl spíše film okolo 60 minut.
Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999)
Je to tak blbý až je to dobrý. Hlavní hrdina je úplně stejně blbej jako hlavní záporák a jejich stoupenci a pomocníci musí myslet za ně. Přesto jsou hlavními aktéry právě oni dva, které hraje jeden a ten samý herec. Pobavila mě scéna stínového divadla ve stanu. Nejvíc mě ale rozesmály scény s nedohonitelnou raketou a s Dr. Zlounem jak se popral v živém vysílání s členem KKK. To dodalo této postavě korunu absurdity a tady jsem se skutečně u televize smál. Dramatické znělky a úšklebky postav jako z 007 prolínající se s dementními dialogy a vulgaritou byly prostě super. Pobavilo mě, že Austin přitahuje každou ženu v okolí, ačkoli je to nejškaredější a nejneschopnější špion široko daleko. A takových drobných blbůstek kterým jsem se zasmál, se ve filmu našlo dost:-)
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Jakožto veliký fanda SW musím říct, že tohle byl nejpovedenější díl. Funguje tu všechno. Tempo je příjemně svižné, akční scény skvělé, CGI povedené, hudba dechberoucí, rozmanitost bystostí zajímavá a dějové převraty dokonale natočené. Na SW se mi vždy líbilo to, že to vypadalo jako existující maxi svět a tady to na mě tedy dýchlo pořádně. Díky intrikám, hudbě, vztahům, politice a vypjatým scénám to chytá takový realistický dojem. Nikdo tu není přesílený, každá důležitá postava tu nějakým způsobem fatálně selže a to vždy podstatným způsobem. Napětí roste ruku v ruce s ubíhajícími minutami filmu a závěrečné scény to dokonale završují. Výborný milník mezi novými a starými díly SW. Neexistuje film, který bych si pustil častěji:)