Recenze (84)
Doba ledová: Mamutí drcnutí (2016)
Na předešlé díly to prostě fakt nemá...
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Není to žádná mega bomba. Prostě CGI uřvaní dinoši. Viz. Komentář od oveckaoa
Párty Hárd (2019)
Řezníka poslouchám, ale tohle nic moc... Dost trapná mi přišla postava Páji Poulíčka.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Už ani nevím o čem to kurva bylo...
Prostřeno! (2010) (pořad)
I po těch osmi letech, lidi pořád baví čumět na druhé lidi u stolu jak žerou. "Já bych to udělal trošku jinak.. Já bych si tohle menu nevybral.. Mně to nechutná, já tu mám vlas. Mně se ta ložnice moc nelíbí…...... Večer byl celkem povedený, akorát mi nechutnal dezert a proto dávám 6 bodů." Furt dokola a aby si udrželi popularitu, vybírají tam samé exoty. 2 hvězdy dávám za první díly, na které jsem kdysi sem tam koukal.
Česko Slovenská SuperStar (2011) (pořad)
2 hvězdy za Šepse a Gunčíkovou. :D
Neviňátka (2021)
Asi jsem to nepochopil... Přišlo mi to prostě o ničem.
Bastardi: Reparát (2023)
Za nostalgii a několik vtipných hlášek za mě tu jednu hvězdu dám. Jinak je to vesměs o ničem, plné zbytečné vaty. Herecké výkony amatérismus a zbytečně moc se to táhne. Navzájem urážející se cikáni už mě přestali bavit...
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Chtěl jsem dát 2 hvězdy, ale říkám si proč vlastně ? Oproti předešlým filmům je to prostě slabota. Pár infantilních vtipů nad kterými jsem se párkrát pousmál to nezachrání... Noví herci mi nevadí, ale jinak je to taková parodie sama na sebe. Dost patetické a příběhově nezajímavé. Všichni se do sebe zamilovávají jak dementi. Po druhé už bych to vidět nechtěl a ten dabing Koháka a Suchánka je průser... Zní to strašně neautenticky. Škoda... První hraný film z roku 1999 je srdcovka.
Kurňa, co to je? (2013) (pořad)
Pro důchodce asi dobrý.