Recenze (1 349)
Městečko Twin Peaks - Epizoda 4 (2017) (epizoda)
Zatim to nema hlavu ani patu. A ty zvlastni postavy s puvodnich serii se tu chovaji jako ozrali a postizeni. Snad se to zlepsi...
Městečko Twin Peaks - Za hranicemi života a smrti (1991) (epizoda)
Priznavam, ze dnes uz bych dal jen 3 hvezdy, ale vim, jak nadsenej jsem tenkrat byl. A cd s hudbou jsem poslouchal mooockrat dokola. 28/1/2024 76%
Komici (2009)
Obdivuju jak ty filmy Adama Sandlera umi plynule prechazet od nechutnych foru k naprosty, lidsky citlivosti a zase zpet. Smeju se placu a moc si to oboje uzivam. A tozo je oprz moc hezkej film. 17/1/2024 72%
Hodinářův učeň (2019)
Ja tu Plodkovou miluju.... Moc hezka a originalni pohadka s paradnim obsazenim... 15/1/2024 67%
Likvidátoři (2013)
Jezisi, tak to byl ulet... Ale myslim, ze film maximalne plnil ucel. Vytvarna stranka super, ostre tempo, muzika, sympaticky obsazeni, cernej humor... Navic cenim, ze sem necpali zadnou korektnost, 10 typu pohlavi apod. Dokonce Mary Death, prestoze je sexy v kazdym zaberu nikde nemusi ukazovat prsa apod. Ja vazne jen ziral a skvele se bavil... 15/1/2024 71%
Hush (2016)
Nooo...to bylo slusny psycho. Napjatej jsem byl jak struna. 14/1/2024 68%
Predátor: Kořist (2022)
Teda napad supnout Predatora mezi indiany mi prisel naprosto mimo misu. Ale ono to fungovalo. A rekl bych ze perfektne. Naprosto uveritelni indiani i hlavni hrdinka. Predator opet hnusnejsi. Nadherny extetiery, napeti, souboje... spokojenost. 14/1/2023 82%
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Grandiozni rozlouceni s legendou, ktera me provazi celym zivotem. Myslim, ze po slabsi ctverce je to paradni dil se vsim vsudy. Scenar, skvele obsazeni i krasne finale. Sbohem, Indy... a dekuju... 22/1/2024 95%
Vlastníci (2019)
Neuveritelnej hereckej koncert. Predevsim damy byly naprosto perfektni. 11/1/2024 78%
Asterix v Británii (1986)
Neni to spatny, ale podle me patri k tem spise slabsim dilum. I kdyz par forku na brity me vazne pobavilo. Navic to kazi ten novejsi dabing. 11/1/2024 64%