Recenze (714)
Horoskopičiny (1995) (pořad)
Bejt producentem tohoto skvostu, přejmenuju to na Hroznýpičoviny - to daleko lépe vystihuje obsah celé této "show".
Chcete být milionářem? (2016) (pořad)
Na Novu se jedná o nadprůměrné "dílo".
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Klasika, nejlepší Večerníček :).
Dallas 63 - Pravda (2016) (epizoda)
Po "špatném" předchozím dílu je tento díl naopak vynikající. Ta krvavá scéna v domě byla skvělá, ale proč sakra Jake nevrazil exmanželovi, když se nad ním skláněl ?! Jo, vím, že měl zbraň, ale měl neskutečně mnoho příležitostí, kdy se skláněl a nemířil na něj, tudíž ho mohl lehce mohl odzbrojit... To je jediná chybička na tomto dílu, jinak úžasné :).
Pevnost Boyard (2016) (pořad)
Česká verze je oproti té originální nic...
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Legendární kultovní pořad :).
Vinaři (2014) (seriál)
Jedna hvězda za to, že to není zas tak strašné, abych tomu dal odpad. Druhá hvězda za nádherné jihomoravské prostředí, ve které se seriál (v první sérii tuším) odehrává. Ovšem druhá řada je na odpad...
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Americkou verzi něčeho podobného jako je český Jak se staví sen mám rozhodně radši.
Jak se staví sen (2007) (pořad)
Pavel Cejnar byl perfektní moderátor, za Něrgešovou ovšem ubírám hvězdu... Je to jen falešná pseudocelebrita, která se na roli moderátorky nehodí.
Výměna manželek (2005) (pořad)
Žumpa, dno televizní "tvorby".