Recenze (12)
Blok 99 (2017)
4 a 1/2 hvězdy Trvalo nějaký čas zařadit si Vince do téhle role...jinak příjemné překvapení.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Už jsem PŘERYCHLEZBĚSILOVANEJ...Hóóódně odpočinková záležitost, nic novýho. Jen hlavní postavy mají čím dál víc schopnosti superhrdinů...Teda až na Gisele...
Čtvrtý druh (2009)
Nevěřííím :) 2 a 1/2 hvězdy...
Svatý boj (2001)
Film od kterého jsem čekal něco jiného...Něco víc... Nelze srovnávat s Kultem hákového kříže. Těžký psychologický příběh o víře a rozpolcené osobnosti... Vynikající Gosling!!! Jeho výkon předčí potenciál a kvalitu filmu. Hodnocení : 3 1/2 hvězdy
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Nemastný, neslaný...Očekával jsem herecké výkony a ty se nedostavily. Některé akční scény mi do navozeného gangsterského světa nesedly...Průměr...
Pařba ve Vegas (2009)
Po dlóóóóuhééé době komedie u které jsem se slušně nasmál :) Fotografie v závěru filmu jsou třešničkou na dortu.
Gorily v mlze (1988)
Jeden ze snímků, za který měla dostat Sigourney Oskara... Silný, pravdivý příběh, výborné nastudování role. Musíte vidět!
Jízda (1994)
Když pominu, že hudba Buty, která provází film, není dle mého gusta, je Jízda totálně mimo..Žádná jízda...Road Movie? To snad ne...Pastrňák je jako herec nepoužitelný (pro mou osobu i jako zpěvák) a slušný výkon AG to prostě zachránit nemůže.
Amélie z Montmartru (2001)
Nejpoetičtější záležitost ze světa filmu :) (promiň Rozmarné Léto) Také jeden z důvodů pojmenování naší dcery...
Prolomit vlny (1996)
Co to sakra bylo??? Po shlédnutí zajímavých snímků Dogville a Tanec v temnotách a taky po veškerých pozitivních komentářích na těchto stránkách, usedám k filmu se svou ženou. Nálepka drama-romantický mi připadá jako dobrý nápad. Film jsem, jak se zdá, nepochopil...A nebyl jsem sám. Úvodní věta mého komentáře vypadla po skončení filmu z nás obou. Nezajímavé, hloupé, nepravděpodobné a ujeté (a to mám některý úlety rád) Nerozumím tomuto filmu, ani kladným ohlasům. Už to nechci nikdy vidět!