Recenze (407)
Don't Fuck in the Woods (2016)
Hvězdička za jedny pěkný prsa. Nějak extra jsem od toho ani nečekal a fanoušek rocku taky nejsem.
Recovery (2016)
docela zdlouhavý a ani se tam toho moc nestalo ale chvílema se mi to líbilo
Stáhni a zemřeš (2019)
ač jsem to nečekal tak se mi to kupodivu líbilo.
Dark Light (2019)
nějak extra mě to neoslovilo..
Pomsta (2017)
o krev nouze fakt nebyla :D pár nelogických scén ale nevadí líbilo se mi to..
Noční můry z temnot (2019)
Čekal jsem od toho víc teda no...
Piercing (2018)
těžká nuda
Terrifier (2017)
Krev krev krev.. Tohle se mi líbilo
Replicate (2019)
Ale jo bylo to aji dobrý. Taková jednohubka, když pominu těch pár počítačových efektů, který nevypadali zrovna reálně..
Smrt přichází v bílém (2003)
Moc mi to ani nepřišlo jako horror.. Nebylo to špatný