Recenze (550)
Sedm (1995)
Přelomový film, brutálně temný a ve své zvrhlosti geniální. 90%
Mezi řádky (2007)
Nečekal jsem moc, nemám rád zbytečné zdůrazňování, jak je některá etnická/náboženská/jiná skupina strašně hendikepovaná...ale wow!! Fakt mě to bralo. Je to krásné, silné, dojemné - opravdu velice dobré, na hranici 5*. Plus jako vždy úžasná Hillary Swank v hlavní roli. Pecka!
Warcraft: První střet (2016)
Lehce rozporuplné, ale jinak opravdu slušné - nádherný vizuál (zejména skvělí orkové), rozporuplné obsazení, spíše průměrný příběh...a přesto, krásně to funguje a opravdu stojí za podívání. 20 let zpátky a bylo by to o hvězdu víc. Takhle 80%.
Whiplash (2014)
Tak tohle bylo hodně slušné. Nenápadný, ale silný film. Je potřeba být šílený, aby bylo možné stát se skvělým? Úžasný uhrančivý J.K.Simmons v jedné z hlavních rolí. 85%
Legenda o vášni (1994)
Nádherná záležitost, úžasní herci. Miluju tyhle příběhy americké, které se vinou několika generacemi jedné rodiny, tohle v US prostě fakt umí. Krásné prostředí, divoký rozervaný Tristan, nešťastné lásky - je tam prostě všechno, co tenhle typ filmu má mít:). 90%
Hanebný pancharti (2009)
Vymazlená záležitost s několika opravdu nezapomenutelnými momenty. Christoph Waltz je ve své roli naprosto skvělý. Typická tarantinovka se vším všudy, 80%.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Vynikající seriál s brilantní myšlenkou a velmi nevyrovnanou úrovní sérií. První dvě jsem zhltal jedním dechem, další už byly rozplizlé a ani jsem nedokoukal. Přesto, stojí za pozornost.
Na doživotí (2007) (seriál)
Výborný seriál se skvěle fungující hlavní dvojicí. Velmi slušně koukatelná záležitost.
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Skvělý seriál s geniální myšlenkou, zabitý (proč, proboha?) již po první sezóně. Takže zmařená záležitost, ale jinak lahůdka.
Comeback (2008) (seriál)
Ať si kdo chce co chce říká, tohle je prostě KLASIKA a jeden z nejlepších sitcomů vůbec. Plus hlášky, které zlidověly.