Recenze (940)
Stejná srdce (2014) (TV film)
3 hvězdy za herecký výkony, ale homosexualitu uznávat nikdy nebudu, prostě nejde to...
Milénium (1996) (seriál)
Skvělej Henriksen, parádně hutná atmoška, podtextová propojovačka s X-files, takže paráda 90%
Zvonilka a piráti (2014)
pro moji malou dcerku jasná pohoda!!!
Záhada hlavolamu (1993)
Velmi dobře natočenej kousek podle Foglara s kultovníma Šípama, dokonalá kamera, výborná hudba. 85%
Velký Gatsby (2013)
Hrozně mi vadila ta kravská moderní hudba, ůplně mi to zkazilo centrální chuť....Ale ten DiCaprio, je to prostě NEW DeNiro, HOTOVO!
12 let v řetězech (2013)
Příběh je samosebou síla, ale myslím, že mnoho povyku pro nic a Oscarů obzvlášť, rozdávali je jak prošlý vokurky... A co víc, nicotná Lupita Oscara za co? byla v bijáku vidět 20 minut ... 65%, la pardon...........
Agresivní virus (2014) (seriál)
Myslim, že nás čeká pekelná a dlouhá strachojízda!!!! del Toro opět mák po Pacific blbině na svůj hlavní žánr a trefa!!! zatím 90%
Ospalá díra (1999)
Burtonova gotika ve VESMÍRNÝ nahotě, DOKONALOST!!!! 95%
Misery nechce zemřít (1990)
To byl mazec, luxusní režie, nádherný exteriery, báječnej King, Caan a Bates = brutální koncert, a pozor, dabing, vynikající DABING!!!!! 90%
Kruh (2002)
Naprosto bravurně spíchlá americano verzička, lepší než japanoza...75%