Recenze (74)
Lví král (2019)
A to som rozmýšlal, či nedám len tri, lebo naozaj posrali scénu, keď sa Simba vracia domov.....
Všechno nejhorší 2 (2019)
Mne sa to celkom páčilo. Jednohubka, ktorá ani neurazí a ani neuškodí.
Návrat do budoucnosti (1985)
Neviem, prečo je ten film tak vysoko. Dlhé roky som odkladal jeho pozrenie a mohol som odkladať ďalej.
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizoda)
Úžasná miniséria. Skoro vždy platí, že tie najlepšie príbehy píše život sám.
Černobyl - Please Remain Calm (2019) (epizoda)
Neuveriteľná epizóda. Všetko je realistické a úplne uveriteľné. Dal by som aj šesť hviezdičiek,ak by to šlo.
IO (2019)
Ani na zabitie času v práci to nebolo bohvie čo.
The Punisher - Špatný den (2019) (epizoda)
Tá záverečná scéna... The Punisher is back !!!
The Punisher - Rozbouřit vodu (2019) (epizoda)
Táto časť je skvelá. Akcia ako má byť.
The Punisher - Roadhouse Blues (2019) (epizoda)
Začiatok ako sa patrí.
Predátor: Evoluce (2018)
sračka