Recenze (290)
Živí mrtví - Kdo jste teď? (2018) (epizoda)
konečně je to zpět v plné parádě. TWD is back
Živí mrtví - Co přijde pak (2018) (epizoda)
Wow! No klibouk dolů. Skvěle vygradovaný díl. Nabitý emocemi k prasknutí s dojemným finálem. Good bye Rick Grimes. Byla to jízda. Ukázky na další díly s posnunem v čase vypadají na svěží vítr v seriálu a návrat prvnotřídního The walking dead. Klobouček
Daredevil - Odhalení (2018) (epizoda)
Strašlivá nálož toto. Maj gaaaaad😱😶
Daredevil - Nahoře a dole (2018) (epizoda)
Wow rozhovor Karen a Fiska? Woooow!! Moc hutna atmosfera!!
Daredevil - Zaskočení (2018) (epizoda)
Tak tohle je prosím velká sada. Po celkem zdlouhavém začátku pořádná nálož😱
Venom (2018)
Pro mě rozhodně milé překvapení a opětovná krasojízda Toma Hardyho, který se v těchhle rolích prostě vyžívá. Má to pár chyb, ale finální ovýsledek je velmi zábavný, originální a hlavně jiný. Je na čem pracovat do budoucna a hlavně je na čem stavět. Škoda nevýrazných dalších hereckých výkonů. 75%
Sestra (2018)
Lepší než Insidious. Hlavní herečka zahrála skvěle! Vítaný byl i místný humor zajištěný francouzo-kanaďanem Frenchiem. 70%
Upgrade (2018)
Wow to byla celkem jízda! Bladově undergroundovské, Blade Runnerovsky zvukově naléhavé, Terminátorově strojové, nečekaně kreativní. Trochu méně akce než bych čekal a hlavně chtěl, ale jinak velmi zábavný kousek! Whannell zaválel! Druhej Tom Hardy hadra. 80%
Dirk Gently's Holistic Detective Agency - Horizons (2016) (epizoda)
Ty krávo...co jsem to právě viděl?😱😂
Úžasňákovi 2 (2018)
Uz to neni co to byvalo. Nebyt opravdu povedene domaci hlidaci linky tak nic moc. Pro deti ale dobry. 70%