Recenze (290)
Gangy z Birminghamu - Pan Jones (2019) (epizoda)
Co to sakra??😱😱😱😱
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Těžký průměr s dost lacinými efekty katastrof na Zemi. Tak hezkej vesmír a stanice a tak, ale to na té Zemi byl malé osobní peklo. Obzvláště úplně první katastrofa kdy kácející se mrakodrapy jako domino byly nepřirozeně animované až bych brečel😢 40%
Giri / Haji (2019) (seriál)
Výborné drama z prostředí japonského a londýnského podsvětí. Po všech stránkách skvěle zpracovaný příbeh s velmi neotřelým způsobem vyprávění, který vás pořád udržuje v napětí a zároveň je až neuvěřitelně jemně fungující. Kamera a střih na velmi vysoké úrovni a hudba je také velmi povedená. Charaktery jsou velmi deteilně napsané a jejich vývoj je zpracován famoźně. Vizuální stránka hlavně v kombinaci s delikátní kamerou je ohromující. Hlavně pak Tokio a také kresleně animované kousky příběhů v průběhu vyprávění. Herecké výkony i děj jsou na jedničku a dočkáme se i nejednoho zvratu a hlavně mindfucku na konci. Giri/Haji není o akci, ikdyž by to tak díky japonské yakuze a povaze seriálu mohlo vypadat. Je hodně vystavěný na dialozích a atmosféře a musím říct, že to zatraceně funguje! 85%
Gotham - Královna bere jezdce (2017) (epizoda)
WOW!!!
Gotham - Špatný den (2018) (epizoda)
Wow!
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Wow tohle bylo opravdu silný. Bylo skvělý se vrátit a zavzpomínat nad jednou z nejlepších filmových sérií všech dob❤️❤️
Hellboy: Královna krve (2019)
Tak jsem byl na Hellboyovi a je to nebetyčná kravina😂 David Harbour je celkem dobrej, ale na Pearlmena to bohužel nemá. Film se zabíji svou vlastní hloupostí a přeplácaností. Král Artuš? Vážně? Omg. Za světlou stránku filmu můžu označit mladou Alice, které se povedla bitka v lese, kde vyrážela z padouchů jejich duše, to bylo celkem dobře udělané a pak naprosto skvostné dvě minuty téměř u konce, kdy si tvůrci vyhráli s démony a monstry opravdu se vší parádou! A ty smrti a fatalitky které během těch dvou minut uvidíte opravdu stojí za to! Humor působí dost nuceně a většinou nefunguje. Vulgarity byly bohužel většinou taky navíc. Nebo pak od malého Prasáka působily nechtěně vtipně. Mila Jovovich jako záporák dobrá, ale utápěla se v oceánech klišoidních hlášek. I když musím uznat přepínání televize v jejím případě bylo výborný😂😂 mělo to takový potenciál, ale takhle si Hellboy prohrál válku sám...rád bych řekl, že si nebudu za týden pamatovat o čem to vlastně bylo a jaké o bylo, ale pravdou je, že takovou kravinu budu mít v hlavě ještě hodně dlouho🤦♂️🤦♂️😂😂
Hidden (2015)
Je to takovej průměr, ale mal to výbornej plot twist👏👏
Holky na tahu (2017)
Sakra jak se mohla Scarlet propůjčit k takovýmu braku. To bylo příšerný. Špatně úplně vše od A po Z. Od odpadu tuhle blbost zachránilo jen, že tam je Scarlet. A australský přízvuk té kočky z Austrálie. Oh my god...never more... 10%
Hráči se smrtí (2017)
První půlka mocnej nášlap. Zábavné, napínavé. Chtěl jsem vidět víc a víc. To téma je fascinující. Chvíle okamžiky po smrti jsou geniálně zvládnuty. Druhá půlka bohužel nevyužila nastevené laťky a z potenciální fantastické podívané udělala béčkový pseudohoror s vlažným závěrem. Slabší čtyři hvězdy