Recenze (128)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Uff, to je ale blbost. Chápu že lidé dokážou hrát o život, když už nevidí jinou možnost důstojného života. Herecké výkony, katastrofa, scénář jednoduchý. Nevím jestli jsem se díval na komedii nebo na drama. Lidé tam umírají a jsou vražděni, přesto přece můžeme vyhrát?! Tak hurá na další hru, třeba si vylížeme cukrátko a přežijeme s plnou kapsou peněz.
V měsíčním světle (2019)
Jednoduchý scénář bez napětí a nápadu. Pěkně natočený zdlouhavý scifi příběh.
Zoufalství a naděje (2017)
Spousta lidí si řekne, co to jsou za hloupé řeči v tomhle filmu? Pořád se tam debatuje o víře a zkaženém, otráveném světě kolem nás? Ale bohužel to tak je! Většina z nás si ani neuvědomuje v jakém blahobytu žijeme. Pořád chceme víc - velký dům, nové auto, nový typ telefonu, internet, plnou ledničku a dvě luxusní dovolené za rok a na kontě aspoň milión.
Jack Ryan (2018) (seriál)
Kvalitní špionážní seriál o boji s terorizmem a životy lidí s tím spojené. Nechybí akce, láska a bohužel ani utrpení lidí na východě.
Génius - Picasso (2018) (série)
Pěkně zpracovaný a zahraný životopis geniálního malíře a namyšleného děvkaře. Šest dílů mělo vysokou laťku a pak už to bylo jenom o střídání žen a komplikace kolem nich. Kdyby seriál byl o dva díly kratší, mělo by to větší šmrnc.
Had (2021) (seriál)
První dva díly jsou trochu nepřehledné, ale nutné vidět, protože pokračování stojí za to. Velmi dobře zahrané a zpracované, ohledně doby, kdy se to odehrávalo. Na každý další díl jsem se těšil, doporučuji.
Des - Epizoda 3 (2020) (epizoda)
Chladnokrevný zabiják dopaden. Seriál nekonečných monologů mezi vrahem, policií, a soudem. Psychopatický vrah, který se přizná k 15. vraždám si vychutnává svoji slávu a manipuluje se všemi vyšetřovateli. Celý seriál mohli zkrátit, příliš roztahané a ke konci až nudné.
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Schránka - jako lidské tělo+vědomí, které je nahráno do PC velikosti a tvarem páteřní ploténky, která je umístěna v krční páteři - schránky - ( lidské tělo ). Takže pokud máte moc a peníze, můžete žít věčně. Scénář více méně dobrý, ale v seriálu hůř zpracovaný. Prostředí a bojové scény jsou na jedničku. Pokud nechcete moc bádat a přemýšlet o co tam jde, tak se na to nedívejte.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Příliš mnoho promíchané příběhy v krátkém časovém sledu, které jsou i přesto dobře propracované. Bohužel střihy mezi těmi příběhy jsou časté a na začátku seriálu nepřehledné, chvílemi nudné.
Dallas 63 (2016) (seriál)
Chytlavé s precizně promyšleným scénářem, romantické, napínavé a akční. Bohužel první a druhý díl do poloviny je dost průměrný a méně záživný, až pak se to rozjede. Nejspíš ten začátek odradí spoustu diváků a proto nedávám čistou pětku. U seriálu nikdy nevíte jak se bude vyvíjet dál, což je bomba. Herecké výkony skvělé.