Recenze (28)
Taxi 5 (2018)
Ach jaj, jedna hviezda za to ze vratili 407micku, druha hviezda za to ze nespravili restart alebo vykradacku ako amici. Chcel som este jednu dat za obcas vtipne momenty, no, moment, to su uz 3 hviezdy, az tak dobre to nebolo :D
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Najlepsi teenagersky film. Tazko hovori vyhody a nevyhody, ked poznam vsetky repliky naspamat z detstva a co viac, miluje soundtracky v celom filme. Kto sa v tom nenasiel je asi strasne povrchny alebo milovnik vaznen dramy. Pre tych to naozaj nie je. Zo zameu komedie a teenage - 98%. 2% dole iba za nie moc pekne herecky
Kubo a kouzelný meč (2016)
Myslienka silna, pribeh slabsi no stale by to bolo vyborne, akurat ja nemozem tieto animacie - plasteliny to pre mna zabily.
Assassin’s Creed (2016)
Skoda, som smutny. Ano, gejmil som vsetky diely a preto ma nazov velmi tahal. Ked som ale pocul, ze producent anilen hru nevidel, uz som nic dobre necakal. A to co robi tento titul uspesnym, to vsetko akosi aj v tom hernom svete ostalo, a do filmu sa nedostalo. Velmi lacna vykradacka scenaristicky spackana a myslienkou realizacie uplne zabita. Stab postavit na hanbu do kuta a poprosim v ziadnom pripade nerobit pokracovania
Proč právě on? (2016)
Komedia roka :D rozhodne, komu sa film nepacil je suchar a mal by pozerat radsej do bielej steny. Ja som mal teda krce v bruchu cely cas
Pasažéři (2016)
Zasmial som sa, pobavil, rozijmal a vsetko mozne co ku spravne vyvazenemu filmu patri. Az na to krasne sklo s vyhladom na fuzny reaktor to pre mna nemalo chybu.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Nadnarodne korporacie su sv*ne, to uz davno vieme. Urcite to bola aj dost velka eko-katastrofa ze si to zasluzilo film. Ale skor asi dokument nez akcnak s Markom Wahlbergom skakajucim z plosiny. Preto som bol asi aj sklamany, cakal som, ze s nozikom od otca postava aspon ponorku (nakoniec ani len ten nozik nebol). Za mna, 60% za pekne spracovanie a efekty, povedzme aj za hercov. Namet a scenar - 10%.
Ztraceno v překladu (2003)
ťažko pochopiť takto vážny film, pokial si tým človek sám neprejde. Po mesiacoch strávených v Tokiu má človek pocit, že sa tam nič nemení a je až neuveriteľné, ako sa v tom filme nájde. Za mňa plných 5
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
Pre mna lepsia ako prvy diel :)
Tohle je Sparta! (2008)
Najlepsia parodia !!