Recenze (705)
Pravá a levá ruka ďábla (1970)
Hereckej koncert Spencera a Hilla :D Geniální komedie :D
Veni, vidi, vici (2009)
Další zkurvenina a další odpad.
Souboj Titánů (1981)
Na to jak je ten film starej je pořád vynikající a oproti novějšímu zpracování je jednoznačně lepší.
Souboj Titánů (2010)
No tak Worthington byl dobrej ale film stál za hovno. BTW starší film z roku 1981 je ve všech ohledech lepší.
Mazec (2010) (pořad)
NASRAT!
Top Gear (1978) (pořad)
Asi jsem nemohl být normální když jsem tomu dával asi před rokem jednu hvězdu, dnes na to koukám a baví mě tom jasnejch *****
Čo na to Mojsejovci? (2007) (pořad)
humus!
Dynastie (1981) (seriál)
SRAČKA!
13. komnata - 13. komnata Pavla Landovského (2008) (epizoda)
Landovskýho nesnášim, ožralej blbeček a vůbec žádnej herec!
Tatínek (2004)
Naprosto FANTASTICKÝ dokument o Zdenku Svěrákovi, hodně se mi to líbilo, určitě jeden z nejlepších českých dokumentů