Recenze (157)
Dárek (2015)
Napínavý děj, musela jsem sledovat každou vteřinku. Stejný námět už jsem viděla dříve, ale tento film je mrazivě dobrý.
Trest pro mého syna (2014) (TV film)
Sociální příběh, který je v dnešní době čím dál častější..
Znovu 17 (2009)
Zac Efron mě v tomto filmu strašně moc překvapil. Měl možnost tu ukázat jinou tvář, rozdílný charakter než doposud. A hlavní je, že jsem mu to celý věřila. Takže ode mě rozhodně palec nahoru..
Tři bratři (2014)
Na pohádku jsem šla plná očekávání. Nemůžu si pomoct, ale po skončení mi zůstal na tváři takový jemný úsměv, příběh složený z klasických pohádek se zvláštně proplétal. Vzhledově je pro mě tato tvorba jedinečná, a co víc říct? Svěrákovská kvalita je jednoduše celou dobu cítit.
Hledá se Nemo (2003)
Kvalitní animovaný film, skvělé postavy různých charakterů - každý si najde svého favorita. Děj úžasně plyne a graduje na správných místech. Kéž by bylo více takových...
Příběh žraloka (2004)
Nevím, jak bych hodnotila tento animovaný film, kdybych ho viděla poprvé právě nyní. Ale pravda je taková, že tato pohádka se mnou šla několik let dětstvím a dospíváním, takže moje vnímání je trochu neobjektivní. Mám k tomuto počinu osobní vztah, kvůli mnoha hodinám strávených u DVD s mladší sestrou.. A když shrnu to, jak dlouho mě dokázal bavit, tak si jednoduše zaslouží vyšší hodnocení .)
Vinaři (2014) (seriál)
Když se rozhlédnu kolem sebe a vidím, co vše je člověk schopný natočit a uvést do televize, tak se nestačím divit. Tím musím říct, že Vinaři mě mile překvapili, respektive jejich druhá část (vysílaná nyní na podzim). Z první řady jsem viděla jen první díl, protože jsem nenašla chuť dál pozorovat děj seriálu. Po prázdninách jsem z nudy zhlédla pokračovaní a bavili jsme se celá rodina. U nás seriál dokáže dostatečně vyplnit volný čas, a proto hodnotím 3*.