Recenze (157)
Bronson (2008)
Co k tomu dodat? Skvělý Tom Hardy dokázal jak neuvěřitelně dokáže pracovat s mimikou tak, že jsem mu celý příběh snědla do posledního drobku. Není moc herců, na kterých by mohl stát celý film jako na Hardym. Role naprostého psychouše mu až neuvěřitelně sedla, a nemohla jsem se ubránit i smíchu. Nevím, jak bych hodnotila, kdyby obsazení bylo jiné. Ale Tom Hardy tomu dal prostě koule.
Halimina cesta (2012)
Po dokoukání jsem měla silnou depresivní pachuť, protože to bylo tak syrový, bolestivý a podání herců tak uvěřitelný, že jsem si tento příběh podle skutečnosti dokázala živě představit. Největší neštěstí je přijít o dítě, a takovýmto způsobem.. nenacházim slova.
Kovbojové a andělé (2003)
Velice milé překvapení. ze začátku jsem se bála, že to bude klasický průměr, ale nakonec jsem byla velmi překvapená. Příjemný film se zapadajícími herci, každému jsem věřila ten příběh. Všecko nemá lehký jednoznačný průběh, a tenhle film vykresluje jeden z možností, jak to může vypadat.
Po čem kluci touží? (2008)
Za těch pár zasmání to úplně neodsoudím.
twenty one pilots - Ride (2015) (hudební videoklip)
Pro mě textově naprosto srdcová záležitost. Jednoduše po prvním poslechu jasný top. Poslouchám několik měsíců skoro denně.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Hledala jsem seriál zaměřený na upíry, nebo jiné nadpřirozeno se stopou lidskosti. True Blood zcela splnil tuto podmínku. Při prvním díle jsem chvíli nevěděla, jestli nejsem v říši divů, protože jsem si myslela, že tenhle svět by byl naprosto šílený, ale když jsem přistoupila na záměr seriálu, bylo vše skvělé, sžila jsem se s jeho skutečností a zhlédla jsem všechny série téměř nonstop. Takže po ukončení krvavého maratonu jsem zažila kruté procitnutí do reality.
Tele Tele (2000) (pořad)
Díly jsou nevyrovnané, ale když chcete jednoduchý humor ke skleničce vína nebo k pivu, tak zase neurazí-
Evilenko (2004)
Slabší čtyři hvězdičky, protože případ A. Čikatila je lépe vyobrazen ve filmu Občan X. Ale výkon Malcolma McDowella byl tak přesvědčivý, že ty hvězdičky jsou hlavně pro něj.
Občan X (1995) (TV film)
"Proč? Může jít o gang. Náš systém je bezchybný, vrazi zde neexistují. Prověřil bych všechny gaye.. " uff to je vážně neuvěřitelné. Jak kvůli aroganci a nepřijetí skutečnosti, umírali další oběti. Celá sebranka z kanceláře od kulatého stolu mě bavila i deptala. Když se zaměřím na scénář filmu, tak je vážně skvělý. Ukázka průběhu případu, co nejvíce podle skutečnosti. Pro mě jeden z nejlepších filmů o skutečném sériovém vrahovi.
Dítě číslo 44 (2015)
Čtyři hvězdičky za Toma Hardyho a Noomi Rapace. O případ Andreje Čikatila jsem se dřív docela zajímala, tak jsem se na tento film těšila. Ale pokud chcete reálnou představu o jeho činech, doporučuji zhlédnout Občan X a Evilenko. (http://www.csfd.cz/film/230240-evilenko/komentare/ a http://www.csfd.cz/film/21437-obcan-x/komentare/ )