Oblíbené seriály (10)
Dámský gambit (2020)
Minisérie, která člověku naprosto vyrazí dech.
Medvěd (2022)
Hra o trůny (2011)
Seriál nezklamal a dostál všem svým hodnocením a recenzím. Naskytne se jak akce, tak i "klidnější" dialogy. Prolínání linek tomu dodá na propracovanosti a člověk se nenudí.
Poslední království (2015)
Přátelé (1994)
Klasika, kterou si člověk vždycky rád zopakuje. :)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Sitcom, jak má být. Má své legendární hlášky a svoji legendární postavu. Barney Stinson je třída a velice dobře to ví.
One Tree Hill (2003)
Město Tree Hill se stalo mým domovem na hezkých pár týdnů, protože jsem se nebyla od něj schopná vůbec odtrhnout. Úvodní znělka I Don't Want To Be si mě hned získala. Hudba na jedničku.
Medicejové (2016)
Ze začátku, no tak Starku, předveď se! Už po první dílu to pro mě byl Cosimo de' Medici, florentský bankéř. Krásné dobové kostýmy a scénář velice povedený. Za mě jasných 5*.
Krok za krokem (1991)
M*A*S*H (1972)
Naprostá paráda! Ať se člověk, podívá na kterýkoliv díl, nikdy neudělá špatnou volbu.