Recenze (20)
Ztracená listina (1972)
Zatraceně.Poeticka jizda kozaku... a jaka panečku.
Vyproštění (2020)
Pani!Jo!Skoro bych nevěřil že to bylo natočene podle skutečne udalosti!Jo!
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Frankenštajnovo monstrum.....se Star Wars provedli to co s Rimrem Alexandr Veliky
Úplně debilní zprávy (2018) (pořad)
Davam pět!Pozvednu uroveň CSFD ale stejně určitě přitahne se skutečnymi zviřaty...
Steve McQueen: American Icon (2017)
jako snaha tam byla ale hezky udělana....,přiliš cileně křestˇanské.prostě propaganda ....obrazek si udela každy sam....ostatni dokumenty jsou lepši o něm třešba :Ja Steve Mcqueen..
Black Panther (2018)
Štěkajici Gorili kmen.Wof!Wof!Rasisticky blaf a Hi-tech deky...slabota
Lov lososů v Jemenu (2011)
Promiňte...budu zvracet
Valerian a město tisíce planet (2017)
Pareček jak z ulice beverly hills 90210 jdou do akce a s jemnou lehkosti to zvladnou na jedničku:Děs!
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Tak a to bychom měli.Zase za mne zklamani:Cele to na mne pusobilo jako jeden dlouhy sitcom.Navic furt tam někdo plače a ty nekonečně dlouhe pohledy jak z westernu.Mladi herci to nezvladaji......a ty radoby "VELKE ZVRATY" na mne pusobili asi jako když v jednom dile od Monty python na chlapa spadne z ničeho nic ze shora prase!Hlavně jsem se smal v momentech kde autor to určitě nezamyšlel aby to bylo vtipne......Benicio Del Toro to na kratky okamžik začal zachraňovat ale nedostal prostor nakonec......stejně jako nebohy padouch......a mimo jine chvilema jsem začinal mit pocit že možna opět pujde o recyklat předchozich starych dilu.Naznaky tam jasne byli....Moudři vědi.....Jinak nechapu to hodnoceni tady na csfd a jinde pochvalne recenze:Zřejmě jde o zatemněni mysli Temnou stranou.Zduř.
Hvězdné války: Sváteční speciál (1978) (TV film)
O něco malo horši než sedmy a osmy dil serie