Recenze (39)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
donde esta la zapateria ?
Cargo (2009)
nečekal jsem od švýcarů nic moc . rozhodně ne výborně natočený, atmosférou připomínající vetřelce 1, sci-fi s úžasnou výpravou a zajímavým, napínavě plynoucím příběhem. doporučuji fandům s fantasií.
Warrior (2011)
slušně vypadající dojemný příběh rozpadlé rodiny kterou usmíří po spoustě marných slov až ultrafajtové emoce.herecké výkony a náklonost k tomuto sportu však soupeří s neskutečnou tupostí a debilitou dialogů komentátorů,nepochopitelnými reakcemi diváků a soudy o fajterech spolu se zbytečnými scénami film ošidily o dvě hvězdy.a musím přiznat že to mrzí.ultimátní zápasy opravdu nejsou wrestling. ještě bych rád zmínil že Rocky je nejlepší do té doby než podobný film získá víc oskarů.Rocky má tři z deseti nominací.
Andělé a panny (2007)
pár vtipných scén , spousta krásných holek. spousta nudy. of.text opět nepřekvapil.
Vikingové (1999)
jelikož jsem četl knihu,u filmu jsem se dobře bavil a bavím. jen pár poznámek k nejčastějším rozporům : jelikož matka vendolů je mimozemšťan (kniha) mělo by to být spíše sci-fi ale to z filmu není zřejmé. íbn byl učenec a básník a cesta z asie do skandinavie trvala 7 let (kniha) dá se věřit že staroseverštinu zvládl.opět není zřejmé. fakta (tvrdí historici,já to jen opsal) : vikingové (normané pro anglány a franky,vajgaři pro slovany) si říkali rhos(mořeplavci) obsadili island,zajeli do ameriky,napadali anglii , byli u paříže,na sicílii a od napadaných vybírali výpalné.po dněpru a donu dopluli do čer.moře.založili kyjev a novgorod (840) a jeli mrknout do konstantinopole a bagdádu.vrátili se a z rodu rurikovců vzniklo rusko.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
omlouvám se ale proč jsou ofic.texty distributora čím dál víc " zhúleným meditováním " na volné pokračovanie? "bájný"? quick stop shořel protože zhulenej dante pálil texty distributora aby mu nemusel vrátit úder...
Dogma (1999)
tento film musí bůh milovat.ješitnost,hloupost a sobectví tvoří dogmata,nikoliv víra.ta je o velikosti místa v srdci.tak jsem to z filmu cítil.úsměv alanis byl opravdu božský a tak věřím že i kámoš kristus souhlasí že joy i bob mají srdce obrovská. hepčík! pozdravpánbu! ( pro jistotu.nerad bych návštěvu hovnodémona ani lokiho s devítkou).
Hledám Amy (1997)
nevím jestli holden a banky jsou snaživí ale holden kreslí komiksy a banky je "obtahuje". kolega který je na kluky je vezme na párty kde se holden zamiluje do holky co je na holky.silné přátelství přeroste v lásku kterou rozbije žárlivost a ješitnost při které zjistí banks že holden pro něj není jen kámoš.jelikož do trojky to nevyjde zůstane každý sám. slzy nebyly od smíchu ale smíchu je v tom plno.
Sbal prachy a vypadni (1998)
podfuck , po přečtení spalte , muži co zíraj na kozy a sbal prachy a vypadni.perly uvolněného humoru pro oči vidící za špičku svého nosu.jestli ten nos vidí když tolik hulí :-)).
Polojasno (1999) (TV film)
pohled na beznadějný pokus několika idealistů poodhalit zákulisí skutečné moci a pravdy.nebo další lež?nebo pohádka o hrdinných synáčcích a dcerkách nejhorších,nejkovanějších bolševickejch grázlů,kteří za pomoci bavičů s řádem práce na prsou, hráli hru na revoluci aby dodali odvahu zbabělým ovcím vylézt z chlívků.které jim v klidu ukradli včetně půdy a v klidu předhodit pár blbečků a zamíst.ovce jsou pořád ovce a vlci se s plným břichem smějí?nebo jsme všichni trochu vlci v rouše beránčím?nevím ale z filmu na mě dýchl strach jaký jsem neměl ani když mi dávali stb na držku.