Recenze (32)
Star Trek: Discovery - Časová smyčka (2017) (epizoda)
Každý dobrý sci-fi seriál má mít díl s časovou smyčkou.
Timeless (2016) (seriál)
Příjemné epizodní scifi, které zatím nenudí.
Klub sráčů (2000)
Asi jsem za těch 13 let vůbec nedospěl, protože mi ten film přijde stále stejně dokonalý ;-)
Defiance (2013) (seriál)
Zatím mi to příjde jako příjemný mix Firefly a Farscape, uvidíme, jak to bude pokračovat.
Městečko Záhad (2012) (seriál)
4 hvězdy za poctivý animák a jednu za Otu Jiráka v dabingu .
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Odpad to není, ona je to vskutku zábava, ale samozřejmě musíte mít hladinku alespoň jako Mistr sám ;)
MasterChef (2012) (pořad)
Začátek nic moc, ale teď ke konci, jak už umí vařit mě to vcelku baví.
Revoluce (2012) (seriál)
Po druhém díle: nejhorší na tom je, že se na to dívá vcelku dobře, ačkoli v tom na první pohled žádné kvality nevidím, ale faktem je, že když se podívám na jména tvůrců, tak mám pocit, že buďto vědí, co dělají a bude to velkolepý a nebo mají moc nápadů a nedokáží to ukočírovat. Tak jako tak budu radši sledovat dále, mohl by to být hit.
Poslední základna (2012) (seriál)
Po pilotu dávám za 4*, s tím, že pokud se tempo a napětí udrží, tak zvyšuji. Jednoznačně zatím nejlepší nový seriál letošního podzimu.
MasterChef (2010) (pořad)
Dobrá reality show má mít dobrý střih a scénář, což Masterchef dokonale splnuje.