Recenze (1 322)
Pohádky pro Emu (2016)
70% - komentář 20ti slovy: Konečně jsme dokázali natočit obstojnou, "romanticky-vážnou komedii", která nespadá do pytle hnoje trapností. Akorát ta malá holka mi nesedla :D
Šin Godžira (2016)
30% - komentář 20ti slovy: Godzilla srandovní a strašidelná zároveň, bohužel ale 90% filmu čumíte na japonské ministry jak kecají a řeší hovna. Takže dvojnásobná rychlost přehrávání nutná :D
Čistá práce (2008)
65% - komentář 20ti slovy: Kvalitně natočené a výborně zachycené sedmdesátky, ale těžko říct jak se film držel skutečnosti, na mě až moc náhody a štěstí.
The Fourth Phase (2016)
45% - komentář 20ti slovy: "Dokument" s nulovou informativní hodnotou. Pokud chcete koukat jak 40x udělají salto a 30x sjedou kopec tak ok. Každopádně borci, krásná krajina a super hudba.
The Rezort (2015)
60% - komentář 20ti slovy: Možná "morbidní", ale nápad dobrý a originální, až se divím nižšímu hodnocení. Mělo to "šťávu" a chytrou zápletku. Slabší "áčko", rozhodně né "béčko".
Carnage Park (2016)
35% - komentář 20ti slovy: Takhle to domrvit. Dobré prostředí, psychouš, stylový "look" + "mordovačky". Následovalo běhání...v tunelech...ve tmě...chaotické střihy...s doprovodem sirény každé 2 minuty.
Beyond the Gates (2016)
50% - komentář 20ti slovy: Krvavější a hororovější Jumanji :D Film mě celkem dobře držel v "napětí" z toho co bude dále, ikdyž kvalita klesala. Závěr zbytečně "uspěchaný".
Green Room (2015)
40% - komentář 20ti slovy: Začátek obstojný, ale průběh tak nějak překombinovaný. Lidi zmateně přebíhali tam a zpátky a zlí chtěli být hodní a naopak.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
55% - komentář 20ti slovy: Cruise je borec a pořád se tam něco děje, ale vesměs je to obyčejná naháněčka. Chybělo tomu napětí (mystery), jako v jedničce.
Einstein's God Model (2015)
10% - komentář 20ti slovy: Co si budem povídat, hovadina jak prase! Špatné béčko, kreténské dialogy, debilní střih a "vědecké" vysvětlování posmrtného života - trapně srandovní.