Recenze (307)
Čistá práce (2008)
Někdo by mohl říci, že jde o napodobeninu Dannyho parťáků, v jistém smyslu by měl pravdu. Bankovní loupež, zápletka, další zápletka, vydírání atd. jenže i přes tohle všechno je to prostě jiné, nevím proč, možná kvůli politickému podtextu, možná za to může opět vynikající Statham, nevím. Má to šťávu, chytlavý děj a propracovaný příběh.
Domácí mazlíček (2008)
Taková volovinka na jedno podívání. Nic víc, nic míň.
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Průměrná podívaná, kterou si hned tak znovu nepustíte. Neurazí - nenadchne
Fantastický mazel (2008)
Není to čistá komedie, jestli v to někdo doufal, ale spíš taková pohádka. Příběh nenudí, člověk se zasměje (hlavně skvělá část na záchodě), herci hrají, příjemná stopáž. Není to prostě žádný trhák, ale je to lepší jak 3/4 podobných filmů.
Franklyn (2008)
Tak tohle je pro mě velké zklamání. Když jsem o tomto filmu slyšel prvně, byl jsem v úžasu, trailer ještě dodal grády a já se těšil jako malý kluk. Čas plynul a já se ani nevšiml, že je Franklyn již přes rok na světě. Nechápal jsem, jak se to mohlo stát, že jsem si nevšiml, po shlédnutí se už nedivím. Ono město budoucnosti s originálním nápadem tvoří tak malé procento stopáže, že ani nestojí za řeč, ostatní dějové linie (ty v reálném světě) stojí po většinu času za bačkoru a posledních 5 minut celého příběhu snímek ještě víc podkope. Ach jo...ty dvě hvězdičky za to málo z onoho smyšleného světa.
Hancock (2008)
Zábavu, zábavu a zase jen zábavu, nic víc jsem nechtěl, nic víc jsem nečekal. Jsem spokojený, pro mě velice dobře zvládnutý film.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Až příliš romantické na film podobného rázu, díky tomu pak film ztrácí na tempu a tím pádem i na zábavnosti. Ale i tak se na to celkem dobře kouká, bohužel jednou stačí.
House (2008)
A to jsem si tak do poloviny filmu říkal, že to bude tak na 3 hvězdy. Začátek člověka naladí, čeká nějakou akci, pointu, ale kdepak, nic takového se nekoná. Kdo vyžaduje v hororu gore scény, tak tohle obloukem vynechte, není tu ani kapka krve.... (to by mi osobně nevadilo, tedy za předpokladu, že by šlo alespoň o zábavnou duchařinu).
Igor (2008)
Tomuto filmu evidentně chybí reklama, kdyby se kolem něho udělal humbuk jako u filmů Ice Age, Madagascar apod., měl by jistě velký úspěch. Mě snímek rozhodně mile překvapil, fajn příběh, spousta vtipných momentů a originalita.
Iron Man (2008)
Jsem prostě nadšený! Ať si říká kdo chce co chce, ale tohle mě dostalo, wow, páni! Já chci být Iron Man :) !!!! Dělám si srandu, jen chci zdůraznit fakt, že tvůrci na tomto filmu odvedli opravdu poctivý kus práce, takhle mají vypadat komixové adaptace. Skvělý příběh, děj, akce, kamera.....a v neposlední řadě naprosto úchvatný Robert Downey Junior. Nemám co vytknout.