Recenze (3 324)
Marseillská smlouva (1974)
Příjemná oldschool krimi, které ale chybí tah na branku.
Zvuky temna (1977)
Vcelku nezáživná detektivka, i když finále je v pohodě.
Případy 1. oddělení - Podnájemníci (2022) (epizoda)
Podařilo se pěkně navázat, i nové postavy mě baví. Případ tak správně banální, jak už to bývá.
Marco (2021)
Sice nechápu tu celkovou změnu v obsazení, ale Thomsenův Karl Morck mě baví vlastně víc než Kaasův. Zpracování není sice nikterak potemnělé, ale bavil jsem se.
Zelňačka (1981)
Důstojné, i když poněkud zkratkovité zpracování moc hezké knihy. Funesovi sluší hlavně občasný civilní projev.
Persona non grata (2021)
Takové standardní severské drama, komedie moc ne. Jako střet dvou sociokultur celkem v pohodě, jen bych čekal nějaký údernější konec. Nicméně jakožto umírněného liberála mě střet dvou extrémů (burani vs. městští intelektuálové) vcelku bavil, asi právě tím, že všichni tam byli tak trochu za kretény.
Kupé č. 6 (2021)
Kulturní šok občana civilizované země při kontaktu s "širokými ruským dušemi". Jízda vlakem je dobrodružnější než pobyt Emila Holuba u Mašukulumbů.
Zkrat (2011)
Jako krmný akčňák celkem v pohodě, pokud rezignujete na logiku a nevyžadujete mermomocí scénář.
Čas sluhů (1989)
Asi nejlepší (nejmíň špatný) film od Pavláskové, i když je to hlavně zásluhou Ivany Chýlkové.
Hrubý střih (2022)
Nebýt té divadelní režie a v důsledku toho i herectví, šel bych na plný počet.