Recenze (3 324)
Zlato (2022)
Vzhledem k finále povedené, jinak až příliš minimalistické.
Převozník (1970)
Nebýt tam Lee van Cleef, bylo by to o hvězdu méně.
Mys hrůzy (1991)
Nudné, jak jsem od Scorsese zvyklý, některé chování postav jak z italského gialla.
Kdo nastaví kůži (1981)
Dost nijaká krimi, která stojí na tom, že tam hraje Delon.
Tajemství velikého vypravěče (1971)
Nevzalo mě to sice tak, jako kdysi v dětství, ale navzdory televiznímu looku pořád solidní.
„Já už budu hodný, dědečku!“ (1978)
Kopeckého standard, ale ta "satira" z toho čouhá až příliš.
Případ Roubal (2021) (seriál)
Hodně dobrá režie a herecké výkony, takže ani nevadí, že je to tak trochu "novácké".
Nestřílejte! (2018)
Někde mezi 4-5*. Vyprávění z pohledu jedné z obětí se povedlo, včetně super atmosféry a solidních výkonů herců. Samotný případ a jeho (ne)vyšetřování je hodně zajímavý.
Všechno, všude, najednou (2022)
Nápad je super, i když ne kdovíjak originální. Ale vzhledem k délce stopáže se to nakonec zvrhne v "podivnost pro podivnost". Nicméně je to takové "zábavné s r.o.".
Poslední noc v Soho (2021)
Hodně pomalý rozjezd, že jsem nevěděl, co od toho čekat. Chvílemí Del Toro bez příšerek, chvílemi Polanského Hnus. Ve finále to ale funguje parádně, i díky megasuper filmařině.