Poslední recenze (3)
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Do 80-tého dílu se mi seriál líbil. Jenže pak, jakoby to začal psát někdo jiný. Chybí humor a napětí. Vše je průhledné a očekávané. Za mě tedy 80 a více - velké zklamání. Je pravda, že mi tam vadí hodně tzv "pomoc psaní knihy Malvíně", Nová kuchařka Grandu atd... Jen tak letmě názoruji ;)
Whiplash (2014)
Další z filmů, který si zaslouží komentář. Pro milovníka hudby je tento snímek naprostá povinnost. Děj, spád, rozhovory, kvalita hereckých výkonů. Doporučuji.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Kdyby tam nehrála Charlotte tak dam o hvězdu více.