Asi nějaká blondýna tahle Virginie Despentes. Umorousaný těžce se plazící scénář, lesbická dvojka kde je jedna herečka herecky o několik levelů výš. Tohle nemohlo dobře dopadnout.
Viewegh nikdy nezklame. Napsat reálné postavy po něm už delší dobu nechci, ty idiotské by mohly mít oporu v literární invenci, kdyby se tu vůbec o nějakém scénáři dalo mluvit. Další hodinka a něco tvůrčího psaní, která se nepovedla. Zaplatím si raději kurz čínštiny, to se bude hodit víc.
Infantilní střílečka s puncem nostalgie. Obstarožní parta vypadá jak ZAPOMENUTÝ VÝSADEK LATINSKOAMERICKÉ QUERILLY. Sly jde svou cestou a láme americké teenagerky na pokus o knír i bekovkou co by partyzán nikaragujských Contras. Zábava PRO NOSTALGIKY AKČNÍCH OSUMDESÁTEK. Vypnout mozek a čumět. Vše. Jakmile to ale podrobíte analýze a okecáte to na několikastránkovém elaborátu, je čas vstoupit do politiky. A kandidovat do voleb nejlépe za nějakou Odpornou Dekadentní Stranu.
Nevím co toto sci-fi vystihuje lépe – jestli to že rozstřílené auto havaruje udělá několik salt dopadne na střechu a malé dítě řekne omlouvám se, nic se jim nestane a s matkou utíkají do polí nebo to že v kině po skončení večerního promítání výjimečně střízlivý kalda vstane a křičí top, top opakovat, opakovat!
Jsou filmy, které člověka uchvátí tak, že na to nemá slov. Toto je ten případ. Vypůjčím si tedy slova Františka Fuky z FF filmu: - Po sledování takovéhoto filmu si musím říct "Zlatý Vejdělek, zlatý Hřebejk". A to je vskutku neveselé pomyšlení...- Já dám jednu hvězda z milosti a mé útlocitnosti k tvůrcům. Škoda, že tam hana zaňáková neřvala „láska je láska“ celý film, což by mne jistě vyprovokovalo k objektivnějšímu oznámkování než je těch nadhodnocených 5%.
Produkce: Happy Celluloid
Jste-li ochotni rezignovat na vše francouzské a máte-li rádi americkou produkci poloviny minulého století, tento retro snímek simuluje Hollywood velmi pěkně. Kdyby si do zahrádky postavili sádrového trpaslíka Američané měl by červený klobouček, modrou košilku a zelené kalhoty. Když to udělají Francouzi ponechají sádru bez nátěru. Nebo jako v tomto případě vyrobí trpaslíka z bílého mramoru. Kýč ale zůstane kýčem i bez pouťových barviček. A tak ti co mají rádi americkou romantiku mohou najednou objevit jak krásné filmy vlastně ti frantíci točej. A já budu doufat, že tento test nevkusu a nudy byl pro Francii pouze úlet, aby si mohli říct umíme to i po americku a takového F. Gumpa bysme zmákli taky. Ale zkoušet dál to snad už nebudou. (A nebo jsou staré dobré časy už definitivně pryč?)
Vysvlékat deník asi nebyl dobrej nápad nebo se mělo vysvlékat něco zcela jiného. Takto je to naprosto o ničem - k zfilmování nevhodné. Produkce: Bontonfilm
Povídkový film má typické neduhy tohoto formátu, kdy je úroveň jednotlivých příběhů velmi rozdílná, od dobrých, přes hloupé až vyloženě trapné. Jako celek to nedrží pohromadě navíc je to dosti nepřehledné. Chybí jasné oddělení povídek textem či aspoň stmívačkou. Pokud budete u filmu usínat, pocítíte tento problém ještě intenzivněji. Závěrečná pointa dokonale ilustruje, kde se právě nachází francouzská komedie, totiž v ..... Produkce: SPAD Films
Svižná, zábavná, nevtiravá a hezky romantická komedie – to si můžete myslet pokud máte rádi produkty americké továrny na sny. Někde v těch kulisách se tvůrci jistě nechali inspirovat. Pokud se na to podíváte kriticky, už z prvního patra Eiffelovky je vidět, že to zas není tak moc zábavné, není to tak nevtíravé a není to tak hezky romantické jak francouzský film býval. A nemylme se – všichni jsme se na to dívali - všichni jsme Gogo! Produkce: Quad Productions.
Stuck in Love představuje současný nezávislý americký film, který neporušuje konvence a klišé dražších produkcí, ale liší se především stylisticky. Kdybychom to brali jako teenagerský film, tak je to výborný.
• Viewegh se nechal inspirovat nováckou výměnou manželek, aby tu výměnu dotáhl do doslovného důsledku. Hřebejk jakoby to poťouchlé libertinství Viewegha nedokázal úplně vstřebat, natočil film totálně asexuální s přihlouplým trapným obsahem, takže nevzniklo ani to softporno, které mohlo být nejvyšším uměleckým levelem obou autorů._____Prvoplánově lascivní scénář, celý film a vieweghovsko-hřebejkovké povrchní vidění světa se dá shrnout asi takto: 1. Dva manželské páry skončí v jedné posteli, poněvadž to je přece sen každého. 2. dozví se to jejich náctileté děti a meditují o tom rodičovském skupinovém sexu. 3. dozví se to jejich rodiče a babička při té příležitosti prozradí dědečkovi sladké tajemství, že i ona za mlada jako studentka souložila ve skupině. :-)))) :-)))) Typický Viewegh. A Hře-bejk na celý karibský výměnný pobyt nasadil žlutý filtr, snad aby diváka ujistil, že se dívá na velké umění. Tu už chybí jen veselý bonus z natáčení, třeba s prezidentem republiky jak Hřebejkovi ukazuje hůlkou na filmovou kameru a říká: „ale nastav si to, támhle to máš obráceně, at´ je v záběru pěkně vidět její holá prdel.“ 30% Produkce: In Film Praha
Instatní nuda může mít holt i podobu viktoriánské duchařské atmosféry. Chodil, chodil a chodil až Harry Potter splnil odznak 100 jarních kilometrů. Produkce: Cross Creek Pictures
Prvních čtyřicet minut se nic nedělo, takže jsem měl dilema jestli to raději nevypnout. Pak se to ale rozjelo v celkem zajímavé komediální drama. Škoda zbytečných okázale silných gest na konci. Produkce: Universal Pictures
Prvně jsem si myslel, že je to film z nějaké bývalé africké kolonie francouzů, pak jsem zjistil, že je to ze současné francouzské kolonie afričanů. Sledování desetileté klukandy je tak choulostivá otázka, že předpokládám, že tento film přijde na přetřes v evropském parlamentu.
Otevřený konec zas vypovídá o prostém faktu, že u desetiletého děcka, vám aní žádný pediatr či dětský psycholog více než film neřekne. Nakonec tedy zůstane jen ukázka zručné režie mladé autorky a hlavně překvapivé herecké výkony dětských představitelů v čele s hlavní hrdinkou. 70%. Produkce: Hold Up Films
V Hollywoodu si patetický trapný proslov před publikem nechávají na závěr romkom těsně před happyendem, Francouzi to umístili za polovinu filmu, který má solidní soundtrack a nadějnou Louise Bourgoin, jinak je to film amerického střihu a s Francií to má pramálo společného. Němci tomu říkají Sommerkomödie. Produkce: The Film
Tam kde chybí sci-fi akční filmový zvuk plný výbuchů, nachází se úvodní prolog. Osm minut jsou stylistický glanc s extrémně zpomalenými sekvencemi a nadměrným post-zpracováním, které nutně budí nadšení. Je ale trochu problém orientovat se ve světě, který je v reálném životě obtížné pochopit. Nemluvě o mentalitě kontroverzního, svéhlavého filmaře. Je pro snazší pochopení motivací tvůrce lepší mít diplom z psychologie nebo atestaci z psychiatrie?_____Nebo nad tím nerozjímat a uznat, že jedině takovýto artový snímek dokáže přimět cudnou hollywoodskou hvězdu exhibovat ve stavu „ganz ohne“. Kapalnou syntézu impozantního romantismu a v dokumentárním stylu odhalenou Dunst by měl umět ocenit i ten nejchlupatější melancholik ze stodolní. Je to vždy známka skvělého filmu, když nabízí mnohem víc, než si můžete rozbalit v jediném pohledu. To je důvod k meditaci. _____Hollywoodu navzdory potutelně si mnu ruce – Evropa dokáže vytvořit katastrofický film, má tuto intelektuálně zveličenou nereálnost, Evropa má sci-fi natočené lehce roztřesenou, nervní kamerou dánského idiosynkratického režiséra, to si zaslouží plnou palbu, atˇ už v tom hledá kdo chce co chce. Produkce: Zentropa Entertainments
Vyhypovaný produkt, jako komedie tragické, jako indie film průměrné, jako drama povrchní. Jako ukázka současného francouzského filmu možná trefa do černého (a bílého). Můj ty smutku, nutná korekce: 90.000 nejlepší film.
Bizarní pseudoartový svět zhulené intošky (režisérky a scénáristky Alice Nellis) : opět idiotsky se chovající nereálné postavy, zoufalé režijní vedení herců, prkenné dialogy….. Znal jsem taky jednu Alici – také emancipovaná pražská intelektuálka, také studovala filosofickou fakultu, také chtěla točit filmy, také chtěla psát scénáře - také ji jednou takhle po ránu napadlo, že by mohla mít dítě ze zkumavky s homosexuálním kamarádem…… Jenže pak potkala bodrého moravského katolíka s velkou vinicí a je nyní ženou v domácnosti s třemi roztomilými haranty a peče úžasné bramborové placky. Krásně se holka našla !!! Produkce: In Film Praha
Narativ tohoto krimi odpovídá spíše polodokumentu než hranému filmu, což se odrazilo i v celkovém dojmu z jednotlivých kauz francouzské spodiny. I tak se Karin celkem vyřádila.
Fajn film pro starší generaci, romantika ve sladkém nálevu s kýčovitostí nevhodnou pro progresivní rockery. Nečekal jsem že bude Daniel Auteuil režírovat akční sci-fi (naštěstí ne), ale tohle je přec jen příliš starosvětské. Rosamunde Pilcher nechá pozdravovat pantátu a ještě jeden osobní vzkaz: švihák lázeňský co má osobní šarm i s brněnským hantecem sbalí fešnou pražandu ani nestačíš říct eins zwei. Ale dokoukat tuto filmovou dechovku, to je fakt fuška. Produkce: Les Films Alain Sarde
Rituál zasvěcení mladých členů komunity do života - pilování zubů je zajímavý proces, kdy jsou zuby osekány do špičky za pomoci nože do něhož je tlučeno nástrojem nahrazujícím kladivo zkušeným členem kmene. Takový místní dentista a šaman v jednom. Má to i praktický význam kdy konzumované maso ulovených zvířat pygmejům nezůstává v mezizubních mezerách. Vskutku neortodoxní způsob jak se vyhnout používání mezizubních kartáčků. Nikdy bych nevěřil že to řeknu, ale došel jsem k závěru, že můj dentista je vlastně velmi mírumilovný člověk.
Zajímavá absurdní hříčka v rukou pantomimického světa "Courage Mon Amour". Hra pantomimy prostupuje celým filmem,
sledujeme vyzáblé šlachovité mimy, kteří nejsou párem snů a přístav Le Havre vytváří technokratickou kulisu, tak bude asi záležet i na tom jak kdo dokáže vnímat estetiku tohoto snímku.
Tenhle ten pulp už dávno někdo použil a spláchnul. Jenže pak si William Friedkin z nějakého těžko pochopitelného důvodu vyhrnul rukáv až k ramení a natáhnul ruku hodně hluboko.... Produkce: Voltage Pictures
Moje komentáře
Ahoj, Blondýnko (2012)
Asi nějaká blondýna tahle Virginie Despentes. Umorousaný těžce se plazící scénář, lesbická dvojka kde je jedna herečka herecky o několik levelů výš. Tohle nemohlo dobře dopadnout.
Definice lásky (TV film) (2012)
Viewegh nikdy nezklame. Napsat reálné postavy po něm už delší dobu nechci, ty idiotské by mohly mít oporu v literární invenci, kdyby se tu vůbec o nějakém scénáři dalo mluvit. Další hodinka a něco tvůrčího psaní, která se nepovedla. Zaplatím si raději kurz čínštiny, to se bude hodit víc.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Infantilní střílečka s puncem nostalgie. Obstarožní parta vypadá jak ZAPOMENUTÝ VÝSADEK LATINSKOAMERICKÉ QUERILLY. Sly jde svou cestou a láme americké teenagerky na pokus o knír i bekovkou co by partyzán nikaragujských Contras. Zábava PRO NOSTALGIKY AKČNÍCH OSUMDESÁTEK. Vypnout mozek a čumět. Vše. Jakmile to ale podrobíte analýze a okecáte to na několikastránkovém elaborátu, je čas vstoupit do politiky. A kandidovat do voleb nejlépe za nějakou Odpornou Dekadentní Stranu.
Looper (2012)
odpad!Nevím co toto sci-fi vystihuje lépe – jestli to že rozstřílené auto havaruje udělá několik salt dopadne na střechu a malé dítě řekne omlouvám se, nic se jim nestane a s matkou utíkají do polí nebo to že v kině po skončení večerního promítání výjimečně střízlivý kalda vstane a křičí top, top opakovat, opakovat!
Láska je láska (2012)
Jsou filmy, které člověka uchvátí tak, že na to nemá slov. Toto je ten případ. Vypůjčím si tedy slova Františka Fuky z FF filmu: - Po sledování takovéhoto filmu si musím říct "Zlatý Vejdělek, zlatý Hřebejk". A to je vskutku neveselé pomyšlení...- Já dám jednu hvězda z milosti a mé útlocitnosti k tvůrcům. Škoda, že tam hana zaňáková neřvala „láska je láska“ celý film, což by mne jistě vyprovokovalo k objektivnějšímu oznámkování než je těch nadhodnocených 5%. Produkce: Happy Celluloid
Láska všemi deseti (2012)
Jste-li ochotni rezignovat na vše francouzské a máte-li rádi americkou produkci poloviny minulého století, tento retro snímek simuluje Hollywood velmi pěkně. Kdyby si do zahrádky postavili sádrového trpaslíka Američané měl by červený klobouček, modrou košilku a zelené kalhoty. Když to udělají Francouzi ponechají sádru bez nátěru. Nebo jako v tomto případě vyrobí trpaslíka z bílého mramoru. Kýč ale zůstane kýčem i bez pouťových barviček. A tak ti co mají rádi americkou romantiku mohou najednou objevit jak krásné filmy vlastně ti frantíci točej. A já budu doufat, že tento test nevkusu a nudy byl pro Francii pouze úlet, aby si mohli říct umíme to i po americku a takového F. Gumpa bysme zmákli taky. Ale zkoušet dál to snad už nebudou. (A nebo jsou staré dobré časy už definitivně pryč?)
Můj vysvlečenej deník (2012)
Vysvlékat deník asi nebyl dobrej nápad nebo se mělo vysvlékat něco zcela jiného. Takto je to naprosto o ničem - k zfilmování nevhodné. Produkce: Bontonfilm
Neobyčejné životy - František Peterka (S04E14) (epizoda) (2012)
Špičkový herec, jeden z posledních velkých bardů slavné generace (má v mičigenu nožířství).
Nevěrníci (2012)
Povídkový film má typické neduhy tohoto formátu, kdy je úroveň jednotlivých příběhů velmi rozdílná, od dobrých, přes hloupé až vyloženě trapné. Jako celek to nedrží pohromadě navíc je to dosti nepřehledné. Chybí jasné oddělení povídek textem či aspoň stmívačkou. Pokud budete u filmu usínat, pocítíte tento problém ještě intenzivněji. Závěrečná pointa dokonale ilustruje, kde se právě nachází francouzská komedie, totiž v ..... Produkce: SPAD Films
Skvělý plán (2012)
Svižná, zábavná, nevtiravá a hezky romantická komedie – to si můžete myslet pokud máte rádi produkty americké továrny na sny. Někde v těch kulisách se tvůrci jistě nechali inspirovat. Pokud se na to podíváte kriticky, už z prvního patra Eiffelovky je vidět, že to zas není tak moc zábavné, není to tak nevtíravé a není to tak hezky romantické jak francouzský film býval. A nemylme se – všichni jsme se na to dívali - všichni jsme Gogo! Produkce: Quad Productions.
Spisovatelé (2012)
Stuck in Love představuje současný nezávislý americký film, který neporušuje konvence a klišé dražších produkcí, ale liší se především stylisticky. Kdybychom to brali jako teenagerský film, tak je to výborný.
Svatá čtveřice (2012)
• Viewegh se nechal inspirovat nováckou výměnou manželek, aby tu výměnu dotáhl do doslovného důsledku. Hřebejk jakoby to poťouchlé libertinství Viewegha nedokázal úplně vstřebat, natočil film totálně asexuální s přihlouplým trapným obsahem, takže nevzniklo ani to softporno, které mohlo být nejvyšším uměleckým levelem obou autorů._____Prvoplánově lascivní scénář, celý film a vieweghovsko-hřebejkovké povrchní vidění světa se dá shrnout asi takto: 1. Dva manželské páry skončí v jedné posteli, poněvadž to je přece sen každého. 2. dozví se to jejich náctileté děti a meditují o tom rodičovském skupinovém sexu. 3. dozví se to jejich rodiče a babička při té příležitosti prozradí dědečkovi sladké tajemství, že i ona za mlada jako studentka souložila ve skupině. :-)))) :-)))) Typický Viewegh. A Hře-bejk na celý karibský výměnný pobyt nasadil žlutý filtr, snad aby diváka ujistil, že se dívá na velké umění. Tu už chybí jen veselý bonus z natáčení, třeba s prezidentem republiky jak Hřebejkovi ukazuje hůlkou na filmovou kameru a říká: „ale nastav si to, támhle to máš obráceně, at´ je v záběru pěkně vidět její holá prdel.“ 30% Produkce: In Film Praha
Téměř chlap (2012)
Nenáročná skandinávská artově laděná podívaná, výborně zrežírovaná i zahraná.
Žena v černém (2012)
Instatní nuda může mít holt i podobu viktoriánské duchařské atmosféry. Chodil, chodil a chodil až Harry Potter splnil odznak 100 jarních kilometrů. Produkce: Cross Creek Pictures
Alois Nebel (2011)
Dvě pozitiva: má to fakt dobrou atmosféru a není to Marvel.
Beznadějný trouba (2011)
Komediální variace na knížete Myškina. Tři ségry jsou normální, brácha je Idiot. Mám slabost pro Idioty. 85%
Dilema (2011)
Prvních čtyřicet minut se nic nedělo, takže jsem měl dilema jestli to raději nevypnout. Pak se to ale rozjelo v celkem zajímavé komediální drama. Škoda zbytečných okázale silných gest na konci. Produkce: Universal Pictures
Fotr na inzerát (2011)
Režijní debut Kada Merada. Milé ale podprůměrné. (Na Francii politováníhodné). Produkce: Pathé
Klukanda (2011)
Prvně jsem si myslel, že je to film z nějaké bývalé africké kolonie francouzů, pak jsem zjistil, že je to ze současné francouzské kolonie afričanů. Sledování desetileté klukandy je tak choulostivá otázka, že předpokládám, že tento film přijde na přetřes v evropském parlamentu. Otevřený konec zas vypovídá o prostém faktu, že u desetiletého děcka, vám aní žádný pediatr či dětský psycholog více než film neřekne. Nakonec tedy zůstane jen ukázka zručné režie mladé autorky a hlavně překvapivé herecké výkony dětských představitelů v čele s hlavní hrdinkou. 70%. Produkce: Hold Up Films
Láska na tři roky (2011)
V Hollywoodu si patetický trapný proslov před publikem nechávají na závěr romkom těsně před happyendem, Francouzi to umístili za polovinu filmu, který má solidní soundtrack a nadějnou Louise Bourgoin, jinak je to film amerického střihu a s Francií to má pramálo společného. Němci tomu říkají Sommerkomödie. Produkce: The Film
Melancholia (2011)
Tam kde chybí sci-fi akční filmový zvuk plný výbuchů, nachází se úvodní prolog. Osm minut jsou stylistický glanc s extrémně zpomalenými sekvencemi a nadměrným post-zpracováním, které nutně budí nadšení. Je ale trochu problém orientovat se ve světě, který je v reálném životě obtížné pochopit. Nemluvě o mentalitě kontroverzního, svéhlavého filmaře. Je pro snazší pochopení motivací tvůrce lepší mít diplom z psychologie nebo atestaci z psychiatrie?_____Nebo nad tím nerozjímat a uznat, že jedině takovýto artový snímek dokáže přimět cudnou hollywoodskou hvězdu exhibovat ve stavu „ganz ohne“. Kapalnou syntézu impozantního romantismu a v dokumentárním stylu odhalenou Dunst by měl umět ocenit i ten nejchlupatější melancholik ze stodolní. Je to vždy známka skvělého filmu, když nabízí mnohem víc, než si můžete rozbalit v jediném pohledu. To je důvod k meditaci. _____Hollywoodu navzdory potutelně si mnu ruce – Evropa dokáže vytvořit katastrofický film, má tuto intelektuálně zveličenou nereálnost, Evropa má sci-fi natočené lehce roztřesenou, nervní kamerou dánského idiosynkratického režiséra, to si zaslouží plnou palbu, atˇ už v tom hledá kdo chce co chce. Produkce: Zentropa Entertainments
Nadějný rok (2011)
Tohle je fakt ptákovina, jste-li ornitolog tak dobrý, ale pokud ne a čekáte od toho kopec zábavy, tak to máte po ptákách. Produkce: Fox 2000 Pictures
Nedotknutelní (2011)
Vyhypovaný produkt, jako komedie tragické, jako indie film průměrné, jako drama povrchní. Jako ukázka současného francouzského filmu možná trefa do černého (a bílého). Můj ty smutku, nutná korekce: 90.000 nejlepší film.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
odpad!Bizarní pseudoartový svět zhulené intošky (režisérky a scénáristky Alice Nellis) : opět idiotsky se chovající nereálné postavy, zoufalé režijní vedení herců, prkenné dialogy….. Znal jsem taky jednu Alici – také emancipovaná pražská intelektuálka, také studovala filosofickou fakultu, také chtěla točit filmy, také chtěla psát scénáře - také ji jednou takhle po ránu napadlo, že by mohla mít dítě ze zkumavky s homosexuálním kamarádem…… Jenže pak potkala bodrého moravského katolíka s velkou vinicí a je nyní ženou v domácnosti s třemi roztomilými haranty a peče úžasné bramborové placky. Krásně se holka našla !!! Produkce: In Film Praha
Polisse (2011)
Narativ tohoto krimi odpovídá spíše polodokumentu než hranému filmu, což se odrazilo i v celkovém dojmu z jednotlivých kauz francouzské spodiny. I tak se Karin celkem vyřádila.
Studnařova dcera (2011)
Fajn film pro starší generaci, romantika ve sladkém nálevu s kýčovitostí nevhodnou pro progresivní rockery. Nečekal jsem že bude Daniel Auteuil režírovat akční sci-fi (naštěstí ne), ale tohle je přec jen příliš starosvětské. Rosamunde Pilcher nechá pozdravovat pantátu a ještě jeden osobní vzkaz: švihák lázeňský co má osobní šarm i s brněnským hantecem sbalí fešnou pražandu ani nestačíš říct eins zwei. Ale dokoukat tuto filmovou dechovku, to je fakt fuška. Produkce: Les Films Alain Sarde
Svět Pygmejů (TV film) (2011)
Rituál zasvěcení mladých členů komunity do života - pilování zubů je zajímavý proces, kdy jsou zuby osekány do špičky za pomoci nože do něhož je tlučeno nástrojem nahrazujícím kladivo zkušeným členem kmene. Takový místní dentista a šaman v jednom. Má to i praktický význam kdy konzumované maso ulovených zvířat pygmejům nezůstává v mezizubních mezerách. Vskutku neortodoxní způsob jak se vyhnout používání mezizubních kartáčků. Nikdy bych nevěřil že to řeknu, ale došel jsem k závěru, že můj dentista je vlastně velmi mírumilovný člověk.
Tři mušketýři (2011)
Nezdolná touha halyvůdských studií furt natáčet nějaké komiksy se projevila i u tohoto filmu, který si lišácky nazvali Tři mušketýři.
Víla (2011)
Zajímavá absurdní hříčka v rukou pantomimického světa "Courage Mon Amour". Hra pantomimy prostupuje celým filmem, sledujeme vyzáblé šlachovité mimy, kteří nejsou párem snů a přístav Le Havre vytváří technokratickou kulisu, tak bude asi záležet i na tom jak kdo dokáže vnímat estetiku tohoto snímku.
Zabiják Joe (2011)
Tenhle ten pulp už dávno někdo použil a spláchnul. Jenže pak si William Friedkin z nějakého těžko pochopitelného důvodu vyhrnul rukáv až k ramení a natáhnul ruku hodně hluboko.... Produkce: Voltage Pictures