Oblíbené seriály (10)
Battlestar Galactica (2004)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005)
Tak toto je naozaj skvelý kreslený seriál, najlepšie anime...Je to sranda, je to epické, je to krásne nakreslené a nakoniec to najdôležitejšie - má to atmosféru. To je podľa mňa dosiahnuté tým, že si tvorcovia dali záležať na vytvorení dokonale fungujúceho sveta s vlastnou históriou, kultúrou a mytológiou...Odporúčam hlavne ľuďom s fantáziou a trošku zvrátenejším vkusom ;-)
Ztraceni (2004)
Hrdinové (2006)
Po 6 častiach to vyzerá konečne zaujímavo,neviem sa dočkať rozuzlenia...Kombinácia Supermana,X-Men a Unbreakable...Som zvedavý ako si scenáristi poradia so smerovaním deja a aké schopnosti superhrdinom dajú.V každom prípade zaujímavý TV projekt,ktorý nemá obdoby...Bohužial pre "average european guya" to je hlúposť a preto sa to na české a tobôž nie na slovenské komerčné stanice nikdy nedostane.Škoda,slovenskému TV trhu by troška fantázie nezaškodilo... PS: Som vďačný za LOST,ale ajtak to nikdo nepozerá...
Řekni, kdo tě zabil (2007)
Úžasný seriál kombinujúci výtvarnú a dramaturgickú stránku filmov Tima Burtona ako napr. Big Fish, alebo Lemony Snicket...Kúzelná atmosféra, morbídny ale nevinný humor a zaujímavé obsadenie. Tento seriál som si obľúbil hneď od prvých minút....Zápletka je typicky burtonovská a som zvedavý ako si s ňou tvorcovia budú pohrávať v ďalších dieloch...
Scrubs: Doktůrci (2001)
Best sitcom EVER...Nič lepšie od toho som ešte nevidel, môj obľúbenec je Dr. Cox a jeho drsná manželka...A hrozne som sa namotal aj na hudbu a vlastne celý seriál. Geniálne natočené, napísané a zahraté.WOW
Futurama (1999)
Mna to ako veeeelkeeeeeho fanusika Simpsonovcov chytilo strasne,tvorcovia konecne mohli popustit uzdu svojej fantazie a dopadlo to skvele...Len skoda ze sa to neujalo u obmedzenych amikov