Recenze (121)
Království (1994) (seriál)
První dvě série jsou super. Ernst-Hugo Järegård coby švédský doktor Stig Helmer nejlepší postavou v seriálu se spoustou skvělých hlášek. Exodus už sice takových kvalit nedosahuje, ovšem spojení nových postav s původními, byl celkem dobrý nápad.
Ponorka (1981)
Měl jsem možnost vidět skoro 5ti hodinovou rozšířenou verzi. Pokud člověka délka neodradí, udělá dobře. Film celkem rychle utíká, pořád se v něm něco děje, je plný zvratů. Jedná se o jeden z nejlepších ponorkových filmů, ne-li nejlepší.
Whiplash (2014)
Jeden z nejlepších hudebních filmů, co jsem dosud viděl. Simmons předvedl svůj nejlepší výkon na filmovém plátně, a proto naprosto zasloužený oscar.
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Přiznávám, že jsem během filmu několikrát usnul..... Nečekal jsem, že to bude až taková nuda.
Úžasňákovi 2 (2018)
První Úžasňáky považuji za jeden z nejlepších animáků vůbec. Pokračování už, ale takové tempo nemá, což je na jednu stranu škoda, ale na druhou je to pořád skvělá rodinná zábava.
Stopař (1986)
Thriller nepředvídatelný s vysokým napětím. Role záporáka Rutgeru Hauerovi náramně sedla.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Strhující drama, kterému vládne DiCaprio, jenž si zaslouženě a po právu vydobyl svého prvního Oscara. Po zadu rozhodně nezůstává ani postava Toma Hardyho, kterému rok 2015 vyšel naprosto skvěle.
Green Lantern (2011)
Slátanina, bez které by se filmový svět obešel.
Obvyklí podezřelí (1995)
Skvělá krimi se stupňujícím se napětím a velice překvapivým závěrem.
Osudový dotek (2004)
Tento film je jedním velkým plus v kariéře Ashtona Kutchera, který rozhodně stojí za vidění narozdíl od jeho ostatních kousků.