Recenze (291)
Oběti a vrazi (2000)
50% - Karel Roden (jako vzdy) naprosto uzasny, ostatni herci za nim s odstupem nekolika konskych delek pokulhavaji. Podobny pribeh (bratr a sestra) jsem uz cetl a videl v Hotelu New Hampshire, kde byl zpracovan asi zajimaveji. Nenudil jsem se, nicmene nebylo to uplne ono.
Neznámý svůdce (2007)
45% - Na film se dalo koukat, ale to je tak jedine, co si z neho po par dnech pamatuju. I kdyz nerad zminuju v hodnocenich atraktivnost herecek ci hercu, tak tady musim udelat vyjimku u Halle Barry - je to fakt kocka. Willis mi tady prisel nejaky bez zivota. Zapletka uchazejici, ale ne uplne prekvapiva, prestoze tvurci si od momentu prekvapeni ocividne hodne slibovali.
Proroctví z temnot (2002)
55% - Hezky atmosfericky horror s Richardem Gerem. Pribehova linie je trosku slabsi, takze se to autori alespon snazi (relativne uspesne) zachranit tajemnosti.
Pařba ve Vegas (2009)
85% - Trochu nechapu recenzi v Cineme, kde tenhle film dostal 20%. Kazdopadne mne se velmi libil a rezal jsem se smichy prakticky bez prestani od zacatku do konce. Nasel jsem v nem presne tu davku ulitlosti, ktera dela film neobycejnym a zajimavym. A i rozuzleni, kdyz si odmyslime zaverecne sladoucke sceny, bylo necekane a prekvapive. Klidne se na to v budoucnu mrknu znovu.
Tonoucí se stébla chytá (1967)
45% - Bohuzel uz mi k vrcholnemu divackemu zazitku nestaci vynikajici herectvi a vyrazova komika Louse de Funese vyborne zprostredkovana Frantiskem Filipovskym. Ve vetsine francouzskych komedii z teto ery je nejslabsim clankem dej, respektive nelogicnost chovani postav plne podrizena tvorbe gagu. Presto to nebyla uplne marne stravena hodina a pul ci kolik.
Dopisy od vraha (1998)
35% - Ackoliv to jeste neni ani tri tydny, co jsem film videl, uz mi toho z nej v pameti moc nezbylo. To neni dobra znamka. Swayze se na tuto roli vubec nehodil. Scenar byl relativne zajimavy s vicenasobnymi zapletkami, nicmene to nestacilo.
Já, legenda (2007)
85% - Uz jsem dlouho nevidel zadnou sci-fi, protoze v podani Hollywoodskych "umelcu" se casto jedna o plytkou akcni zabavu bez jakekoliv hlubsi myslenky. Legenda ovsem nastesti neni z tohoto soudku - vyborny scenar, brilantni Will Smith, skvela rezie a krasny, ne uplne predvidatelny konec. Bavil jsem se a rad se nekdy podivam znovu. Par hlussich mist by se asi najit dalo, ale ktery film je nema, ze? ;-)
Vážení přátelé, ano (1989)
50% - Pomerne neskodna normalizacni (rozumej v dobe normalizace vznikla) komedie, s tu jemnymi, tu ostrejsimi ostny satiry tepe do normalizacnich zvyklosti a obyceju. Minimalne 10% ma na svedomi bravurni vykon MIlana Lasicy.
Zahulíme, uvidíme (2004)
50% Zacatek byl velice zabavny, smal jsem se az hanba, ale pak se to v jednom okamziku zlomilo, uplne to ztratilo tempo a svezest. Prvni polovina minimalne 80%.
Krásky od krav (2006) (TV film)
10% Odpad jsem jeste nicemu nedal. Az ted :-) Kam se hrabou budovatelske filmy padesatych let.