Recenze (99)
Stephanie (2017)
Velmi zvláštní film. Začátek dost zdlouhavé nic,kde malá holčička chodí po domě. Pak přijdou rodiče a už se začíná něco dít. Finále je pak super, takže 3 hvězdičky jsou myslím v pohodě.
Největší showman (2017)
Výborný muzikál.Chytlavé písničky,skvělí herci a perfektní choreografie.Navíc Hugh Jackman je prostě boží.Jeden z nejlepších filmů roku 2017.Já si ho řadím mezi top 5 mých nejoblíbenějších muzikálů.Kdo má rád Moulin Rouge nemůže být zklamaný.Doporučuji.
My Little Pony Film (2017)
Pěkná pohádka pro malé holčičky. Neurazí, má to slušná hudební čísla.V originále nové postavy namluvily známý herci. Samozřejmě je to nesrovnatelně slabší než většina Disney a Pixar filmů. Fanoušci seriálu musí být nadšeni.
Útok z hlubin (1999)
Docela koukatelný film,plný zajímavých herců.Hlavně Samuel L. Jackson a jeho proslov před smrtí.To mě opravdu dostalo.Těch 100 minut uteče jako voda.Jediné mínus jsou příšerně udělaný CGI žraloci.Trochu mi to připomnělo Sharknado,které je ale mnohem stupidnější.Tohle můžu v pohodě doporučit.
Noční můra v Elm Street (1984)
Kultovní horor,který i po letech dokáže pěkně vyděsit.Velká klasika,která zatím nebyla překonána.
Predátor: Evoluce (2018)
Tak tohle se opravdu nepovedlo.Predátor je moje oblíbená filmová příšera,ovšem v tomhle filmu z ní tvůrci udělali směšnou figurínu.Tady nefunguje nic.Film nemá žádný příběh,střih je příšerný,všechny postavy na zabití.A vrchol všeho je ochočený Predátorův pes,který aportuje granát.Humor je vyloženě trapný.Nechápu,jak v Hollywoodu může vzniknout za takové nehorázné peníze takový paskvil.Prosím další díly už netočit.A nechápu proč se musí filmy přetáčet.To už bylo u Rogue one,Lize spravedlnosti i u Solo Star Wars story.Filmu to jenom ublíží.Snad se nedočkáme přátelského Predátora,nebo teplého Predátora,když tuhle značku vlastní Disney.Nechte tuhle legendární postavu odpočívat prosím.
Ant-Man a Wasp (2018)
Ant-man a Wasp je další film ze stáje MCU.A je to zase nářez.Dokonce mě to přišlo vtipnější než oba díly Deadpoola.Dvojka Ant-mana je ještě vtipnější než jednička.Má to skvělé obsazení.Můžu ho doporučit úplně každému.Scény se zvětšováním a zmenšováním mají nápad.Je to milá akční komedie,která si na nic nehraje.Za mě 100%.Potitulková scéna je opravdu povedená a připraví nás na nadcházející Avengers 4,které slibují ještě větší filmový zážitek.A také zakončení jedné opravdu vydařené filmové série.
Black Panther (2018)
Další super biják ze stáje MCU,opět velice zajímavý příběh,který se odehrává kdesi v Africe,kde se ukrývá vyspělá civilizace.Pro mě zase perfektní film,který až na slabší konec opět dokazuje,jak jsou filmy od Marvelu skvělé.5 hvězdiček tentokrát dát nemůžu,právě k vůli konci,který je až moc pohádkový.
Dánská dívka (2015)
Strhující film, který určitě není pro každého.U mě boduje na plné čáře.Herecky naprosto dokonalé.
Coco (2017)
Nádherný animovaný snímek.Pixar je zpátky a předvádí opravdu to nejlepší,co zatím natočil.Na konci jsem brečel jak želva.Opravdu nádherný film.