Recenze (99)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tarantino nám poprvé představuje film, který je velice umírněný a dost pozitivní. Vraždy kolem Mansonovi rodiny si upravil po svém a jsem vlastně rád, že nedošlo k žádnému krveprolití.I když ten konec byl hodně drsný.Jinak co je určitě na filmu nejlepší je herecký koncert Leonarda DiCapria a hlavně Brada Pitta.Tomu bych přál Oskara. Parádní film, smál jsem se hodně často.Snad bude Tarantino točit dál.
Godzilla II Král monster (2019)
Tohle byla velká blbost. Další díly bych už netočil.Ani ty CGI efekty to tentokrát nezachránily.
Banda (2019) (seriál)
Konečně seriál, který má pořádný koule.
Lví král (2019)
Naprostá spokojenost. Disney vyprodukoval další klenot.Kritici ať se jdou bodnout. Příběh je sice stejný jako u animované verze,ale ruku na srdce, chtěli jsme něco jiného a odlišného?
Rocketman (2019)
Lepší než Bohemian Rhapsody.
Tajný život mazlíčků 2 (2019)
Dvojka mazlíčků se povedla na výbornou. Dospělé neurazí a děti pobaví. Děj je hodně jednoduchý,na libovolnou Pixarovku to prostě nemá.Ale jako letní oddechovka je to super.Kdo má doma nějakého mazlíčka,tak si film užije.
Černobyl (2019) (seriál)
Seriál,který překonává filmovou tvorbu.HBO opět dokazuje,že seriály dělat umí.
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizoda)
Nemám slov. Strhující seriál, všichni herci skvělí,hudba pěkně mrazivá. Kdybych tak mohl dát šest hvězdiček.A poslední epizoda je ta úplně nej.
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizoda)
Tak to je psycho. Nejlépe natoče ný seriál,co jsem zatím viděl.
Avengers: Endgame (2019)
Nejlepší zakončení, jaké si můžete přát.Endgame je strhující film plný překvapení.3 hodiny my utekly jako voda. Prakticky každá postava dostala nějaký prostor. Musím přiznat, že jsem na konci filmu měl pocit, jaký jsem měl u Pána prstenů: Návrat krále. Skončila jedná opravdu obrovská filmová série, která nemá obdoby. Kapesníky sebou.