Recenze (14)
Jako v bavlnce (2020)
Ani nevím za co ta hvězda. Dinklage byl asi fajn. Celkově…dvě hodiny ztraceného času.
Eternals (2021)
Šílený miscast s Angelinou, jinak příjemný zážitek.
Po životě (2019) (seriál)
Geniální!
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Průměrný film až na příšerný americký přízvuk Watson...
Last Christmas (2019)
Za mě dobrý..nečekaný závěrečný zvrat, který jsem moc rád uvítal. plus * za Londýn a Khaleesi.
Mrakodrap (2018)
achjo..
Ženy sobě (2011)
nope..
Zocelovací kúra (2015)
Thug jokes od Kevina neomrzí. Jinak celkem bída..
My (2019)
Nadšenost s jakou jsem tento film zapínal, bohužel, postupně klesala. Napínavé scény, prokládané vtipnými momenty byly sice fajn, bohužel celou atmosféru kazila myšlenka co se to sakra děje. Podobně jako v Get Out, film začal hezky. Začátek vtáhne do děje a jen čekáte co se stane dál. V tomto filmu jsem ale nedokázal myslet na nic jiného, než o co vlastně sakra jde a unikaly tak důležité momenty napětí a strachu. Za mě určitě horší než Get Out, ale koukat se na to dalo. Přidat trochu logiky a netlačit tak dopředu ten děj, mohlo to být o jednu hvězdu víc.
Teorie velkého třesku - Stockholmský syndrom (2019) (epizoda)
Až na ten random joke s Buffy super! Krásný rozloučení se seriálem.