Recenze (71)
Super 8 (2011)
spielbergove oblubene temy sa spojili - mimozemstania, prve pokusy o natocenie filmu, detska laska a osemdesiate roky Do urciteho momentu to bola napinava a vyborne vystavana filmarcina, potom sa niekto zblaznil a chcel nas zachranit
Divnej týpek (2009)
klasika hess :) ....pan prstenov šuvix, bronco is my hero :))))))))))))))
Pozemšťan (2007)
namet bol fajn, cele to na mna posobilo ako pilot k viacdielnemu serialu, kde bol iba nacrt moznej konverzacky a v dalsich castiach by sa islo po podstate...alebo v ramci pythonovskej absurdity by som posadil pana oldmana vedla stefana hriba v jeho relacii pod lampou, tam by sedel spolu s fyzikom Mojzisom a dalsimi hostami a pumpovali by do nas 5 hodinove intelektualne susto :) :)
Fighter (2010)
Hodne tvrdych uderov, hlava-telo-hlava. Bale-Wahlberg-Bale, ten pribeh sa priam pytal na platno, nie je totiz tak vela sportovych dram, ktore vychadzaju zo skutocnosti. Rodinne vazby viac ako dobre sekunduju tym v ringu. Skutocne zapasy su lahodkou pre fanusika boxu, staci si pozriet zapas Warda s Gattim: http://www.youtube.com/watch?v=UM0bpk6pSBw
Invaze (2007)
Aj ta najhorsia cast z X-Files hravo strci do vrecka nespavu Invaziu
Město (2010)
Ak by mal Ben v tejto zanrovke trebars Ritchieho nadhlad, tak to by som si zgustol. Oproti predchadzajucemu filmu GBG, o stupienok nizsie, proste brachu vie lepsie dirigovat a vyzmykat ako seba.
Na doraz (2010)
leitmotivom fimu je ako totalny jebo spravil pocas cesty z normalneho chlapika dalsieho jeba. v polke pribehu som mal pocit, ze film musi skoncit, to ked prvy jebo zaspal za volantom a stalo sa co sa stalo....
Yes Man (2008)
3 hviezdičky? ANO!
Skici Franka Gehryho (2005)
Gehryho praca je fascinujuca, rovnako pohlad do jeho atelieru. Jednako sa mi zda, ze Pollack klze po povrchu a cele je to o masirovani si ega dvoch umelcov.
Malý výlet do nebe (2005)
Hudba: Mugison