Recenze (71)
S milenkou mé matky (2000)
"ja mám iba takú obyčajnú vaňu / vaňu, v ktorej sa dá ležať po opici / takú obyčajnú vaňu smaltovanú / vaňu, v ktorej býva tesno vo dvojici..." Š. Šanta - Pieseň o vani
Tělesné vztahy (1971)
Tri predchadzajuce Nicholsove filmy zdaleka lepsie, len preto 3*
Jako zabít ptáčka (1962)
klasicky hollywood 60 rokov, dnes uz take nenatocis... detski herci boli posobivi, spolu s G. Peckom som im doslova zobal z ruky
Bad Timing (1980)
je hlavna dvojica predobrazom klimtovych diel?, v mnozstve symbolov viedenskeho prostredia (psychoanalyza, spravodajska hra, ci sexualita), sa odohrava v prestrihu eroticky krminalny pribeh. Garfunkel svojou hereckou pozou neskutocne plochy, az ma vytacalo. Kratsia stopaz by tiez nebola naskodu, plusove bodiky davam za lokaciu, vieden ma svoje caro, navyse bratislava ako hranica, medzi vychodom a zapadom sa mihne v zaberoch niekolkokrat. A scena z CSSR konzulatu velmi podarena. Silne 3*
Nehoda (1967)
poctiva anglicka drama - scenar od nositela nobelovej ceny Harolda Pintera nadherne odkryva charaktery postav. Fyzicke napatie medzi postavami v situaciach profesor - student, manzel-manzelka, sokovia v laske je asi najhodnotnejsie na tomto filme.
Tokio! (2008)
po prvom videni je to za 3*...verim tomu, ze to pojde o nejaku hviezdu nahor ak to zrecyklujem v spravnom case
Otravný chlap (2006)
skandinavske inferno.
Carnivale (2003) (seriál)
vychytavka medzi serialmi. dostatocne tajomne a magicke
Žena ve vodě (2006)
o 15 minut menej a bolo by to za 4*
Rande na jednu noc (2008)
3 1/2* keby som mal YUGO, tiez by som bol macher :-)