Poslední recenze (5)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Tak toto je pruser sam osobe..... Kto tomu dava 5 hviezd????? Z úcty k tejto značke dám 1 hviezdu.......
Zahrada slov (2013)
Fuuu čo mam k tomuto dielu napisať celkovo ma sklamala 2 polovica filmu kde všetko sa snažili z rychliť a pre mna nedokončeny film čo je naprosta škoda...... Zo začiatku ta neskutočna grafika a to prostredie človeka nadchne za to keby malo byť hodnotenie tak to ma 5 hviezd no celkovo prva polovica by odo mna dostala tych 80% ten zvyšok som čakal že sa doplni s koncom no tam to pre mna zlyhalo a toto hodnotenie bohužial dostal tento slubny film..... Stale je to nadpriemerne dielo ktore si zasluži tych 70%
Koe no katači (2016)
Pri tomto filme som sa vôbec nenudil išiel som do neho bez nejakych extra očakavani a vyplatilo sa ......... Už dlho som neprežival každu chvilu a to hlavne tie emočne proste ten scenar je robeny s preciznostou no aby som len nechvalil tiež tam boli take momenty že v skutočnosti by to mohlo inak dopadnuť.......Ale aj napriek tomu je to skveli film a ak ste viacej empaticky človek tak sa do toho v žijete a to pre mna dosť ovplinilo hodnotenie ...... Treba sa odputat a zase sa vratit späť a ohodnotiť hmm..... davam tomu 95% čakal som troška inši koniec ale čo už........