Recenze (103)
Monstrum (2008)
Otras kamera, film o ničom, tak som to vypol ...
Paní Zima (2008) (TV film)
Súhlasím s komentárom Megynka, za mňa pohodová poučná televízna verzia
Čtvrtý král (1997) (TV film)
Najlepšie bolo ako traja mágovia teleportovali Alazara domov
Všechno, co chceš (2015)
Prvá polovica bola ešte znesiteľná, no potom to bolo úplne šialené
Velké šéfky (2020)
dve bláznivé baby v kozmetickom biznise, uletená komédia tak na jedno pozretie
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Konečne poriadna práca oproti osmičke, plným právom si zaslúži plný počet bodov.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Príšerne rozťahaný film, už 3 krát som si myslel, že je koniec a strašne prekombinovaný
Zakázané ovoce (1998)
Nemôžem si pomôcť ale celkovo je film slabý. Nebyť niekoľkých dobrých scén, asi by som ho ani nedopozeral
Star Wars: Klonové války (2008)
Celkom dobrý doplnok k hlavnému príbehu star wars
Addamsova rodina (2019)
Tento typ animáku sa vôbec nehodí v rodine Adamsovcov. Tak spotvoriť jednotlivé postavy, no hrôza ...