Recenze (24)
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Nic nového, zajímavého, překvapivého. Nevidím žádný důvod, proč pokračovat dál a ztrácet čas. Těšil jsem se na konec.
Přítelkyně smrti - Mezi mrtvými (2022) (epizoda)
Viděl jsem jen necelý první díl, dál to nešlo. Jestli ještě nemáte dost mrtvol na pitevních stolech, flashbacků, směšných "omlazovacích" paruk, falešných slunečních paprsků a mizerného castingu, tak nech sa páčí.
Kaleidoskop (2023) (seriál)
Ztráta času. Epizoda před 25 lety naprosto šílená. Zbytečný seriál, mohl to být prostě průměrný béčkový film pro Netflix.
Duna (2021)
Zatímco knihu jsem přečetl jedním dechem, u filmu jsem se nudil. Jak jinak by to mohlo dopadnout, když scénář má odhadem pět stran. Kamera, efekty a hudba tenhle deficit nikdy nemohou zaplnit. Villeneuve prostě vůbec nepochopil (nebo nechtěl), o čem ta kniha je. Sterilní sra.ka, stejně jako Arrival.
Kaštánek (2021) (seriál)
Dencik a Folsgaard. Takoví herci a v takové kolosální kravině. Jasně, nejsou první ani poslední.
Za pět dvanáct (2020)
Výborná kamera, první polovina ok, ale potom už jen z kopce, i když jdou do kopce.
Šarlatán (2020)
Holland natočila sterilní televizní film jako z devadesátek. Scénář a kamera ani nestojí za zmínku.
Hlava Medúzy (2021) (seriál)
V této podobě patří seriál na Novu, nikoliv do ČT, kterou si platíme. Přetočit s novým režisérem, scénáristou, kameramanem. Bez Čvančarové, Dvořáka a Heřmánka. Hlavní trojice vyšetřovatelů Bučková, Isteník a Vlasák.
Krajina ve stínu (2020)
Csongor měl dostat Českého lva za hlavní roli a Diviš Marek jednoznačně za kameru. Bohdan Sláma za režii. Šarlatán se s Krajinou ve stínu nemůže srovnávat po žádné stránce.
Jako v bavlnce (2020)
Celkem slušný námět se zvrhne ve stupidní, absurdní béčko.