Recenze (66)
Šógun (2024) (seriál)
Vizuálně pecka, příběhově to bude ale tak na deset řad. V podstatě se tam nic neděje
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Skvělé
Silicon Valley (2014) (seriál)
Skvělé
Marvels (2023)
Snad nejhorší (nejzbytečnější) film od marvelu
Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody (2022)
Hezky udělaný, ale zároveň vše moc hopem. Filmu by slušelo možná kdyby byl klidně o hodinu delší
Muž jménem Otto (2022)
Mě se to líbilo a myslím že se to bude líbit všem (ne jen fanouškům Toma Hankse), ale v žádném případě bych tento film neoznačoval jako komedii. Je to drama se vším všudy, ale komedie opravdu ne
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
No to je dno
Rychle a zběsile 10 (2023)
Naprosto debilní, nelogičnost snad každých 5 minut. Jediné dvě hvězdy za Momoa a Cenu. Každý díl horší a horší
Bullet Train (2022)
Velmi dobré
Hádkovi (2022)
Dal bych dvě a půl hvězdy