Poslední recenze (40)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Bez tých spomalených záberov to mohlo byť aspoň o 20 min kratšie 😅
Matrix Resurrections (2021)
Pozreté a toto sú moje dojmy... Na Matrixe som vyrastal a 1 doteraz patrí medzi moje top 5 filmy ever. Celkovo tento počin hodnotím pozitívne a určite neurazí, kvalitatívne by som to dal ako lepší 2 diel. Páčilo sa mi: - Keanu a Carie to prosto aj napriek svojmu veku vedia 😉 - nostalgia - soundtrack - decentný vizual a nepreplacanost CGI ktorú bolo cítiť najmä v 3 - najviac som sa bál príbehu no ten bol fajn, najdôležitejšie je pre mňa aby mi záležalo na postavách a to sa im podarilo Nepáčilo sa mi: - úvodná 1/3 je až veľmi meta a tlačí na nostalgicku strunu až moc - chcelo to viac času venovať čo všetko sa dialo medzi 3-4 ( ale možno s toho spravia nejaký animak alebo komix) - prechody Matrix <-> reálny svet - bojové scény mohli byť dlhšie - kde nechali zelený filter? 😁 The Matrix ostane iba jeden. Vo veľa ohľadoch to bol revolučný film svojej doby, pokračovanie v ktoré sme ani nedufali neprinieslo nič revolučné, no aj tak je to zaujímavý počin Za mňa 75% určite si ho pozriem znova 😉 ( račej ako 3 😁 ) PS1: pri tej všetkej korektnosti vo filmoch som čakal že aspoň jedna postava bude mať v Matrixe iné pohlavie ako ma v reálnom svete ( no hate 🤗 ) PS2: trošku ma zarazilo že obsadili "iba" 4 hlavné postavy zo seriálu Sense8 mohli už obsadiť všetkých 8 😂
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
za mňa veľmi príjemné (skutočné ?) ukončenie celej jednej epochy