Recenze (248)
Matrix Revolutions (2003)
Koniec na pirátskej verzií sa mi páčil viac.
Motorkáři (2003)
Páči sa mi, že to neni story o obyčajných chudobných chlapcoch, majúcich diery v ponožkách aj napriek vlastníctvu ultra výkonných strojov, pretože takýto šport je doménou úspešných gangstrov ( teda aspoň u neg....našich čiernych bratov ).Ono to vlastne ani tak o závodení nieje, ale Fishburne je fajn aj keby jazdil na morských koníkoch.
Nejhledanější v Malibu (2003)
Variácie na hiphopové šity sa vtelili do tohto trusu.
Péčko pro začátečníky (2003)
Sledovať vytretých retardov, ktorým celé poobedie zaberá masturbovanie dokážu s chuťou asi len tí čo žijú pod Kanadou. Stupido Amerikáno!!!!!
Santa je úchyl! (2003)
Takúto brutalitu som čakal. Bol som veľmi spokojný.Santu ktorý. "pije, kleje, kouří a píchá" nvidíte často!
Šílený rande (2003)
Stupídna ...ujovina, ale smial som sa.................
Vítejte v džungli (2003)
***- za toho nadržaného paviána.
Agent bez minulosti (2002)
Podľa môjho najlepší špionážny film doterajšej kinematografie. Ready, steady, go! sa mi k mini úplne hodilo. Ten popis v žánri: Mysteriózny, mi musí niekto vysvetliť.......
Ali G Indahouse - Film (2002)
Pripomína mi to mojich "pseudorapových" spolužiakov..........
Blade 2 (2002)
Čiernočierny moderný rytier s čiernočiernou držkou za rytmu maximálne vymakanej muziky posiela upírov do čiernočiernej prdele pod Del Torovou taktovkou. Výtvarne podarenejšie ako jednotka s atmosférou plnou zatuchnutého mesta ( že vraj Praha, tvárme sa že to nemala byť Praha! ) a hnusných pošukov s rozďavenými chrapami. Len chudákovi Rodenovi sa zas ušla iba slizská rola: "you human?" -"badly im lawyer!", a Vašut neprežil ani dve minúty. Srdce mi až poskočilo keď sa objavila Léonor Varela ( túto zmyselnú mačičku zbožňujem ) Dej ja chabší, myslíte že má Blade čas lámať si hlavičku nad zložitými plánmi? Chceli by ste tu ďaľšieho Hulka?:-), ale od momentu keď zaznie "Tao of the machine" to začne byť skutočne šťavnaté žúžo kde každý akčný fanúšik bude nadšený. 4,5* 4,5*