Recenze (158)
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Opět skvělá atmosféra a skvělá Jennifer Lawrence. Ani na chvilku jsem se nenudila.
Cesta do středu Země (2008)
Celkem pěkný film s trochu odfláknutým koncem. Moc hezké záběry na střed Země.
Jak se krotí krokodýli (2006)
Ne moc dobrý film, který byl trochu na hlavu, ale scény s Koudelkou se mi líbily.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Film, který mě do sebe vtáhl hned na začátku a vypustil až po závěrečných titulkách. Skvělé akční scény, které byly jak na běžícím páse. Výborné pokračování.
Zpívání v dešti (1952)
Nádherný muzikál s obdivuhodně dlouhými záběry, krásnými tanečními čísly a písněmi.
Zápisník jedné lásky (2004)
Moc pěkný film o lásce na celý život se skvělou hlavní dvojicí.
Doktor Strange (2016)
Mám ráda Marvelovky, ale přestože tu hrál Benedict Cumberbatch, moc mě to neuchvátilo.
Švadlena (2015)
Velmi podivný film, který se jen tak nevidí. A samozřejmě skvělá Kate Winslet.
Romeo a Julie (1996)
Sice zajímavé zpracování s božským Leonardem DiCapriem, ale na klasiku to opravdu nemá.
Hunger Games (2012)
Velmi zajímavý film, u kterého jsem se ani chvilku nenudila. Jennifer Lawrence byla skvělá.