Recenze (753)
Fany (1995)
Musela jsem si přiznat pravdu a ubrat jednu hvězdičku. Pana Kachyňu velmi obdivuji, ale tento film ráda nemám. Neztotožňuji se s většinou v názoru, že Bohdalová byla v roli Fany skvělá. Podle mě nebyla. Naopak. A to jsem si dovolila dost, ale nemůžu si pomoct. V současné době mi Jiřina Bohdalová bohužel vadí úplně všude. A nic s tím nenadělám.
Hříchy pro diváky detektivek - Vrah přichází včas (1995) (epizoda)
Velmi slabé. Ani můj oblíbený Jan Hartl (nebo pan Satoranský) to nezachrání.
Maigret - Maigret na dovolené (1995) (epizoda)
Pár dílů s Cremerem jsem viděla. Není to špatný herec. Po Jeanu Gabinovi by neměl šanci nikdo. Když čtu Maigreta, mám před očima Gabina.
Mrtvý muž (1995)
Když jsem tenhle film viděla poprvé, nějak jsem se pořád nemohla rozhodnout, jestli se mi líbí nebo mě spíš trochu nudí. Koukala jsem na něj několikrát, po chvilkách kratších či delších dlouhých 14 dní. A pak už jsem si byla jistá. Jim Jarmusch je moje láska, spřízněná duše. Johnny Depp je výborný, hudba Neila Younga nádherná.
Nelítostný souboj (1995)
Nic jsem neočekávala, takže mi film nepřinesl žádné zklamání. Špičkový režisér, výborní herci , ale...Příliš dlouhé, nudné, žádná originální zápletka. Al Pacino stejně nechutně žvýkal i v Insomnii, taky mě tam tím štval. Proč by měl každý policajt žvýkat? Radost mi ale udělal půlnoční kovboj Jon Voight.
Rok na vsi (1995) (divadelní záznam)
Skvostné představení v režii mého oblíbeného Miroslava Krobota s vynikajícím hereckým obsazením a krásnou hudbou.
Smoke (1995)
Ani nevím, kolikrát jsem viděla tenhle film. Vím jen to, že se mi líbí čím dál víc a pořád mě dojímá. Kdybych si tak mohla dojít do malého krámku a poklábosit s Auggiem nebo Paulem. Fotit každý den ráno v 8 stejnou ulici. Když jsem film viděla poprvé, nadchl mě tento nápad tak, že jsem o něm uvažovala. Ale mám ještě nějaký čas, třeba to ještě zkusím. W. Hurt, H. Keitel a F. Whitaker je parádní trojka. Mám je pořád před očima.
Statečné srdce (1995)
Když jsem dnes nakoukla do programu a viděla jsem Statečné srdce, bylo mi jasné, že tentokrát už se nebudu do ničeho nutit. Zkoušela jsem to myslím třikrát, ale nikdy jsem tenhle film neviděla celý. Jednoduše proto, že mě nudil. Nemám ráda velkofilmy, bojové scény mě nenadchly, Mel Gibson není můj oblíbenec. A to jsem se ani nepídila po historické přesnosti! Pouze pěkná hudba a to je vše. Tedy aspoň pro mě.
Tlouštík (1995)
Viděla jsem tento film před lety v cyklu Americké nezávislé léto. Většinou šlo o zajímavé filmy, málokdy jsem byla zklamaná. Dnes jsem měla chuť se na nesmělého tlouštíka s dobrým srdcem podívat znovu. Milý film o milém člověku. Parádní píseň v závěru filmu.
Vztek (1995)
Prvních asi 20 minut jsem fakt měla vztek. Ale čekala jsem na Jima Jarmusche, který je nejen vynikající režisér, ale taky krásnej chlap. Lou Reed mě taky potěšil, ale ty řeči, které se ve filmu vedly, mi připadaly o ničem. Ono je někdy fajn tlachat o ničem, ale na celý film je to málo. A Auggie se mi zdál být jiný než ve Smoke. Takže teď mám před očima jen toho chlapce s culíkem, co zametal. Jared Harris.