Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Flight of the Conchords (2007)
Verdikt: Jeden z nejlepších seriálů všech dob s nekompromisně vtipným hudebním doprovodem! Kvalita s žádným dílem nekolísá, laťka vtipnosti je stále nasazena sakra vysoko. Na nic nečekejte a shánějte, stojí to za to.
Tráva (2005)
Verdikt: Prumerny serial, nekdy se budete misty nudit, kazdopadne dnes je urcite moho lepsich serialu ke sledovani a vybudovani si serialove zavislosti... UPDATE: Po nějaké době jsem se k tomuto seriálu vrátil, během dvou tydnů shlédl všechny dosud odvysílané díly s dabingem (4. řada) a měním hodnocení na plný počet. Nemá to chybu! S každým dalším dílem je Tráva lepší a lepší, vtipnější, dramatičtějčí, nečekaná, překvapivá. Tahle Tráva je sakra návyková a ze mě se stal #1 závislák pruduktu Mary-Louise Parker. This Shit Is Dope!
Da Ali G Show (2003)
Dexter (2006)
Futurama (1999)
Jmenuju se Earl (2005)
Červený trpaslík (1988)
Všichni starostovi muži (1996)
Útěk z vězení (2005)
Verdikt: Tak, prave jsem se dodival na zaverecny dvojdil... SAKRA! I kdyz se to posledni dve rady natahovalo a prekvapive zvraty nasledovali jeste 'prekvapivejsi zvraty,' budou mi ti hosi, ktere jsem poznal ve Fox River, chybet. Diky scenaristum, reziserum a hercum uz jenom za ten napad a za to, ze jsem snad poprve u serialu nemohl vydrzet do dalsiho tydne, nedejboze kdyz byla delsi pauza. SPOILER: Tak nakonec utekli :-)